Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2017 19:19 - Министър енерГЕПИка ми сподели откровения (видео)
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1544 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 15.08.2017 19:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това се случи днес, между 11:00 и 12:00 часа, в сградата на министерството, където тя даде пресконференция, на която представи приоритетите пред министерството по време на мандата на кабинета Мутра3, т.е. до 2021-ва г. По-долу можете да видите пълното видео (41:43 минути) от мероприятието. Моите ДВА въпроса и последвалите отговори започват след 30-та минута от записа.

image

Първият ми въпрос беше: Защо след като самата АЕЦ "Козлодуй", френската компания АРЕВА и кандидат дупедат от ГЕРБ на последните избори (неуспял да влезе, от Враца) твърдят, че проектния ресурс на блокове 5 и 6, в АЕЦ "Козлодуй" вече е удължен с минимум 15 (петнадесет) години, и това е струвало над 1,2 милиарда лева, сега пак се "удължава" вече удълженото. ("
Мутра по бели гащи")

Вторият ми въпрос беше: Защо в предизборната програма на ПП ГЕРБ се твърди, че ще се спазва стриктно Решението на Министерски съвет от 14-ти декември 2016-та г., за проекта АЕЦ "Белене", където се казва буквално следното "
... при много ясно определени и дефинирани условия, а именно – без прякото или косвено участие на държавата, без предоставяне на държавни гаранции и без сключване на договори за дългосрочно изкупуване на електрическа енергия ..." през последните месеци тя настоява по медиите, че няма как държавата да не участва с миноритарен дял? ("Министър: Ще продължим да ви грабим, но ... мъдро")

Първо ми отговори на вторият въпрос самата министър Петкова, натъртвайки, че НЯМАЛО ПРОТИВОРЕЧЕИЕ между решението на МС и последвалото деклариране за някакво участие на държавата. В даденият случай терминът МИНОРИТАРНО идва от английски и означава минимално, но ние знаем, че организираната престъпност владееща територията няма минимални апетити. Ето защо е правилно терминът МИНОРИТАРНО да се превежда буквално, като МНОГОМИЛИАРДНО, както се чува да го казвам от видеото.

На вторият ми въпрос отговори счетоводителчето Петьо, с късата коса, от ляво на министър Петкова, като започна да ми обясньва, как той бил обследвал оборудването на АЕЦ-а и е установил, че "удължаването" на удължаването било неизбежно. А декларираното удължаване, проведено в периода 1998-2008 не се губело. То и при кражба нищо не се губи? Само преминава от един джоб в друг?

В последвалото отразяване на събитиеот НИТО ЕДНА "медиа" не е споделила откровенията, които ми сподели министърката. НИТО ЕДНА! Познайте защо?
Поради тази причина ми се наложи аз да ви го споделя.

Георги Котев

Ето го и видеото:






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9835589
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031