Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2016 18:14 - Правосъдната система в Сливен от 26 години ПРЕЗ ПОГЛЕДА МИ!
Автор: jivko1128 Категория: Новини   
Прочетен: 3081 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.07.2016 22:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ВАЖНО! ВАЖНО! ВАЖНО!

ОТВОРЕНО ПИСМО ДО БЪЛГАРСКИТЕ МЕДИИ И ЖУРНАЛИСТИ ЗА ПРАВОСЪДНАТА СИСТЕМА!!!
ЕДИН БУДЕН СЛИВЕНКИ ГРАЖДАНИН  иска да докаже "Че правосъдната система в Сливен от 26 години не се е променила?

Здравейте скъпи блогъри, журналисти и Вие от правосъдната система.           
Ето какво Ви предлагам да бъде разбрано!
В съдебната реформа няма да има промени, ЗАЩОТО НЯМА ЗАКОНИ ЗА ТЯХ?                     

Очаквам Вашите коментари и мнения, след като се запознаете с миналото ми от мен до сега, след като прочетете всичко от линковете!                                               
Ето през какво съм минал, от 10 ноември 1989г. до сега и какво съм постигнал за съдебната система в Сливен, и какво се е променило от моите писания, което Ви предлагам за дебат:

Ще доведе ли съдебната реформа до реални промени?

Този път ще „гръмнат“  с имената, защото съм  бит от Държавна сигурност, но не съм подлаган на такова брутално унижение от полицаи, като сега! Имената на повече от съдебната система в Сливен,  с които съм се сблъсквал, и за всичко останало може да го прочетете, след като кликнете и отворите съответната страница и предоставените доказващи документи свързани със случай  на извършителите!!! „Дългата ръка“„ на Съдебната мафия, или как сливенски прокурори и съдии  са укривали престъпления за които са отстранявани !!!! Висши държавни чиновници помагат за да се мълчи. Предвид дългия списък, ще Ви предоставя фактите и документите за тях!!!
10 ноември 1989 година, ме завари в Либия, какво съм правил там, от представените факти ще разбере и вестник Демокрация бр.69!
                              image                                    image
                                image
Живко Бъчваров: Магистрати заведоха срещу мен дела за по 300 хиляди лева!                                image
    
Какво значи корупция в Сливенкия съд през 1995

                              
image
КЪМ КОГО ДА СЕ ОБЪРНА ДЕМОКРАТИ            ПОДЗЕМНИЯ НОТАРИАЛЕН ФАРАОН Е ЛИКВИДИРАН                                image
    ДОКУМЕНТНИ  ПРЕСТЪПЛЕНИЯ
                     image
                                             До Инспекторат към ВСС                                                                                                                    СТАНОВИЩЕ     От Живко Желев Бъчваров- общински деятел от гр. Сливен, GSM: 0887027608, E mail:  jivko2811@gmail.com       Относно: Критериите за оценка при атестирането на магистратската работа, за прозрачност и подобряване на достъпа до атестирането  в Сливенския съд, че съдебната власт е независима, но не е безконтролна. Категорично съм против издигането на кандидатурата при  атестирането  за избора на съдия Ангел Гангашев за председател на Окръжния съд в Сливен.  Мотоманските му прояви, за който трябва да е дисциплинарно уволнен, са за търговия с влияние. Желая незабавно да обърнете внимание на доклада на Инспектората на ВСС, тъй като в него са посочени за забавени над 50 дела,  който не са описани, че са забавяни и едно дело се решава година, две и повече. Всички знаем, че за забавяне на повече от две години,  УВОЛНЯВАТ МАГИСТРАТИТЕ. Причината този доклад да е нескопосан е: Пенсионерката Ана Караиванова и  нейната сестра Гинка Караиванова са бивши шефки и топлата връзка за въздействие към Инспектората за прикриване на нередностите на магистрат и ръководител, е че са кумове на Гагашев и Мари Биломорова и са в приятелски отношения с Гинка Караиванова. Преди няколко години в Сливен започва Ана Караиванова въздейства на нейната служба,  инспекторат лятото на 2013 г., и затова не е изнесла с колко са забавени делата на Гагашев, и затова няма препоръка за наказание на съдия Гангашев, освен това за инспектор на пролетта на 2013г. умишлено изпрати бившия адвокат Атанас Попов, който по време на проверката са го виждали няколко пъти с други проверяващи. Адвокатът са го виждали също със съдия Светиев и Гагашев и затова имам право да се обърна към Вас да извършите проверка и бъде наказан, за да не дадете възможност на този съдия да опетни по-горната инстанция.                Дата: 14.09.2014 г.           С уважение: Живко Желев                      Гр. Сливен
 Какво промених в Сливенския  съд, а кой ще е следващия прокурор!!!   Уважаеми журналисти, запознайте се с Тъжбата и ЗАПОВЯДАЙТЕ НА ОБРАЗУВАНОТО НАКАЗАТЕЛНО ПРОИЗВОДСТВО СРЕЩУ МЕН  Живко Желев Бъчваров, от Мл. Полицай Димитринка Илиева Кабакова-РПУ Сливен, може да се запознаете, но явно се опитвам да се боря от години  с материя, която не разбирате (каква агресия)и много вероятно за това да се е стигнало до този резултат...при желание от Ваша страна бихме могли се запознаване с казуса.
А , накъде сега?!
  Читателю – застани с позицията, като безкомпромисно в борбата с организираната престъпност, която се превърна в абсолютен цирк.     Главната заслуга в следеният с интерес от ЕК процес да заприлича на хумористична развлекателна програма се дължи на липсата в правосъдната система „Това дело е един балон с големи очаквания. След това го пускаш – той лети, има аплодисменти, ръкопляскания. После  балонът се пука и никога повече не може да бъде надут”,  от съдебната система. Сигурен съм, че болшинството от Вас, които влизате в блога ми, сте си задавали  този въпрос, „Защо се боря, срещу вятъра /съдебната система/.  И няма как иначе. Защото това, което се „случва” в медийното ни пространство /колко клишета накуп/ надминава всичките ми притеснения и страхове, които ме спохождаха от няколко години насам. Ще ме попита някой, какво разбирам под „истинска” медия и „истинска” журналистика?
С право, защото не би трябвало да има НЕистински. Иначе трябва да са с други наименования.
По повод статията, публикувана в Блиц със заглавие: „ Арестуваха ме заради Лечков!” , искам да се обърна към всички Вас, че аз станах жертва на борбата срещу престъпните  действия от фирма ЕКО ПРОМ.  Мл. Полицай Кабакова се е позовала на лъжливите показания, които бяха разкрити от мен. Опитите на полицайката и прокуратурата да ме изкарат луд удариха на камък. Всичко подробно е описано в статията  Искат да ме изкарат психопат, но аз не се давам“,  които осъществиха с пряк умисъл състава на престъпление срещу мен. 

image
В  Тъжбата  на младши полицейски  инспектор  Кабакова срещам  много големи  разминавания, това може да се дължи на опитността  за която претендира, че я има  в полицията, но това ще се окаже че не така:   Първо-  аз не съм подсъдим  в  обвиненията, които тя ме обвинява! – защото аз много повече мога  да я обвиня, но си запазвам правото в хода на делото да проговоря.    Второ- Кабакова доказа, че съм психопат, но това трябва да го е изисквала прокуратулата, и да каже кой и възло жил, защото това е подронване на авторитета ми. Тя много добре знае, че всичко си има граници, които ги превишава! Освидетелстван съм поръчково от полицайката без да съм преглеждан от психиатър, както и без да съм имал някога психически проблеми. Имам официален документ, за това, че никога не съм бил обект на внимание или обгрижван от Психиатрични заведения, когато съм излизал за Либия. Прилагам по- долу медициското ми, от което е видно че съм освидетелстван.   Трето- полицай Кабакова трябва да докаже клеветата си от текста на отвореното писмо къде срещна  изразът, че е подкупна.   Четвърто- в жалбата ми обвинявам лицето, което ми се обади след 00:06 часа и отправи закани, че ще ме ликвидира, а Кабакова никъде не установява часът на обаждането. Сами разберете коя страна е взела!     На мен ми са нанесени вреди за отправени спрямо мен клеветнически твърдения, че съм я обвинил че е подкупен полицай.   В жалбата до ОП Сливен, на 02.11.2013 г.искам да се установи лицето и часа в който ми се е обадило и заканило, но разследващия полицай не установява, аз смятам, че изпълнява поръчка на обаждащия и от никъде не се разбира в колко часа се е обадил този който ми се закани, че ще ме ликведира?     Искам да се приложи нейното досие от ОД МВР,  и да се провери как е взела психотест в Бургас Писмото на ОД МВР №5009/14.03.2013 г. е било задържано до 07.04.2013 г. от полицайката, което е с обратна разписка, а това ме лишава от документите от Държавна Сигурност и УП за пенсиониране.

image

В продължение на  години бях подложен на непрекъснат тормоз.
Въпросната Тъжба визира чл. 148, ал.1 т.1, т.2 и т.с от НК и е свързана с престъплението ОБИДА -  т.нар. престъпление против личността. В Тъжбата с вх. N 700 от 2016  се посочва, че частният тъжител е станал жертва на обида.
Обида която полицайката си е поставила, за да пойска 5000 лева, но тази дума, "че е подкупна"  я НЯМА, НЯМА. Прочетете Отворено писмо и сами се убедете,имали такава дума. Затова ПРИКАНВАМ медиите да бъдат на 13.09.2016г. в Сливенския съд за да отразят това дело!?
Категорично заявявам, че интервюто от този вестник (или от друго издание) по повод случващото се между МЕН   отговаря на истината, за което притежавам пълен набор от документи. Това  ми позволява не  да взема страна, нито да коментирам ситуацията докато не се запознаете с обвиненията ми. Възпитанието ми не допуска използване на „цитираните“ и  казани от мен думи да ги коментирам. Всичко по истинността ще стане в хода на делото, в Сливенски районен съд на 13.09.2016 от 9 часа.
                image
                 image
                 image
       image
Кликнете върху снимката "Отворено писмо", за да се запознаете с обвиненията и!
Очаквам Вашите коментари и мнения в подкрепа на писаното ми!!!
ВНИМАНИЕ! РАЗПРОСТРАНИ!-
КАКЪВ СЪМ АЗ???



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4398355
Постинги: 1901
Коментари: 943
Гласове: 1926
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031