Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2017 20:24 - Отворено писмо до Главния Прокурор
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 1951 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2017 08:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                

                                     ОТВОРЕНО ПИСМО

                                                                      

                      От Живко Желев Бъчваров гр. Сливен ул. Малина №9 

                            e-mail: jivko2811@gmail.com-GSM:0887027608                                                                                

Относно: отказ на РП-Сливен по  пр.пр.№3543/16г., в която се прикриват нарушенията на Мл.ПИ Кабакова в  пр. пр. 3897/2013г. по описа на РП Сливен

 

    Господин Главен Прокурор,

Сигнализирам Ви, че сериозно съм обезпокоен от  недобросъвестното изпълнение на полицейските задължения, които "царят" в РУ-Сливен, по- точно нарушение на чл.4, ал.1 ал.2, чл.33, ал.1 и чл.58, ал.1  от  КОНСТИТУЦИЯТА на Република България, нарушение на ЗМВР, Етичния кодекс за поведение на служителите на МВР, нарушение на инструкции и наредби на МВР. Всичко това,  се прикрива от Началник РУП-Сливен  Димитър Величков, а и считам, че и от директора на ОД на МВР-Сливен.

За да не се прикрият неправомерните действия срещу Младши полицейски инспектор Кабакова в РУ Сливен, съм длъжен да Ви дам точна и конкретна справка по считаните от мен  обвинения:

1- Прокурорската преписка №3897/13г.е образувана срещу неизвестен извършител, който на 02.11.2013г. в 00:06часа ми отправи закана за линчуване, за този случай подадох Сигнал до ОП Сливен.                                  
2- Разследващият орган започна извършването на необходимите следствени действия веднага по пр.пр. №3897/11.11.2013г., след като прокуратурата ВЪЗЛАГА на РПУ Сливен, „Отправени ли са закани по телефона, от кого? От какво естество? В тази връзка да се изкара от телефонния оператор справка за денят и часа от който телефон е обаждането?“.  Младши ПИ Кабакова работи под постоянното ръководство и надзор на прокурора и носи отговорност за своевременното, законосъобразно и успешно извършване на производството. Отговорете ми Вие как е възможно,  младши ПИ Кабакова да не изпълнява постановлението по възлагане на Прокурора и ЗАЩО?                                                                        

3-   От подаването ми на Сигнала на 02.11.2013г. за закана /линчуване/ до 16.07.2016г., не ми е давано право да се запозная с материалите по преписката!- отказът е от Мл. ПИ Кабакова и от Прокуратурата!                                                                                                                                                                     4- Докладната записка на полицай Кабакова Относно извършената проверка по пр.пр.№3897/13г. е съгласувана с Началник РУП-Сливен  Димитър Величков, че Възложените от прокуратурата  проверки са извършени, НО ТАКИВА НЕ СА НАПРАВЕНИ!-  видно от Докладната записка. Разследващия полицай се заема с не възложени от прокуратурата задачи, като ме изкарва психопат / ЛУД/, за което аз Ви представям че не отговаря на действителността, с цел за да прикрие извършителя. Мл. ПИ Кабакова вместо да извърши това което е възложил прокурора,  извършва проверка за психическото ми състояние и без да се увери в истинността на подаденото писмо от болницата ме изкарва ПСИХОПАТ. Затова Ви предоставям интервюто, във файл с материали от „Блиц“ новините под заглавия:

   „Живко Бъчваров: Искат да ме изкарат психопат, но аз не се давам“,    

    „Живко Желев: Арестуваха ме заради Лечков!“

     КОИ ФИРМИ ОГРАБВАТ СЛИВЕН???“

    „  Живко Желев: Искам да знам къде е погребан баща ми!

5- Свидетелските показания, в който има много противоречиви  показания от извършителите на телефонната закана. Предполагаемото лице, което извърши заканата има в полицията досие с извършени такива престъпления. След съгласуване на ДОКЛАДНАТА ЗАПИСКА  Началник РУП-Сливен  Димитър Величков, се прикрива извършителя на заканата. За всички тези прикривания, полицията и прокуратурата не ми даваха да се запозная с  материалите по преписката, чак след година и половина след извършване на повторната закана ми се даде възможност. Разминаванията в свидетелските показания са следните:

Първи свидетел: Ивелина Стефанова-

Обади  ми се лице, но не ми се представи“?

„Аз затворих телефона и отидох при брат си да му кажа, че някакъв Живко Желев се обажда“. Питам Ви- Как РАЗБРА, че е Живко?- там е записано че аз съм се представил с името си!

Втория свидетел- Трифон Стефанов 

„Въпросното лице на 01.11.13г. Петък около 18.30 ч. се обади на сестра ми Ивелина Стефанова“-забележете, те са в една стая!

„След разговора отидох на рожден ден в ресторант „Св. Никола“-забележете,  в колко часа отива на рожден ден и в колко ми се обажда! Ресторантът е на 800 метра от офисът му.

Трети свидетел-  Николай  Славов  

„На същият  ден по време на банкета се обадих на въпросното лице“- забележете в колко часа! -00.06ч. Затова Мл.ПИ Кабакова не вади разпечатката за обаждането да се установи дали той е фактическият извършител и по кое време се е обадил. Николай  Славов   дава показания, че „като същият не ме изчака за да му задам въпрос“, че съм затворил и не е провел разговор.

Но в показанията на Трифон Стефанов е записано: „Тогава Николай звънна по телефона на Живко и го попита защо обижда сестра ми Ивелина.“ –забележете, че  вече е воден разговор по показанията на Стефанов, а Славов отрича! Кой казва истината? На това ПИ Кабакова трябва да каже!-по пр.пр.№3897, наблюдаващия прокурор "ВЪЗЛАГАМ", но не е изпълнено.

Забележете също представените показания на Трифон Стефанов, който казва че сме водили разговор в 18:30 часа, след което той е отишъл на банкета и чак в 00:06часа решава да сподели с въпросният Николай Славов, че съм обидил на сестра му и те решават да ми се обадят. Отправените заплахи към мен идват след 00.06ч и запои?

6- Докладната записка е съставена от Мл.ПИ Кабакова и съгласувана за верността с началник УП „Запад“ Сливен и Началник РУП-Сливен  Димитър Величков. В докладната записка на Мл. ПИ Кабакова в нея името на свидетеля Николай се явява много близък съдейки към обръщението и не описването на времето през което се е обадил. Това, че той казва „че се е обадил“  с нищо не се доказва, времето на обаждането! Не е установено дали номерът от който се е обадил е негов или не, това не  променя постановлението в което прокурора е ПОСТАНОВИЛ и ВЪЗЛАГА да се установи от кой номер, дата и час  и КОЛКО време се е обаждал НЕИЗВЕСТНИЯ извършител.

  

     Господин Главен Прокурор,

Изразявам съмнение в безпристрастността на разследващия полицай Димитринка Кабакова и наблюдаващия прокурор Красимир Маринов по преписката,  за който имам неоспорими доказателства, както като разследващ полицай по преписка №3897/13г. прокурора доказват, че вече има известен извършител и заканите не са отправени. От приложените материали по преписката е видно, че на същите не е съставен предупредителен  протокол от Мл.ПИ Кабакова и заканите се повтарят. Тогава когато се сблъсквам вече повторно със същите обвинения ми дават право да се запозная с материалите по пр. пр. №3897/13г. и разбирам причините за прекратяването си позволих да се публикува и в медиите.

Освен това, със своите действия и бездействия, полицейските служители и наблюдаващите прокурори са нарушили  и чл.13 от Европейската конвенция за правата на човека/ЕКПЧ/ и Хартата на основните и права и свободи на Европейския съюз/ХОПЕС/, защото освен че съм /сме  български граждани, сме и Европейски граждани и е недопустимо да се нарушава както основния закон на държавата ни, така и Договора за функциониране на Европейския съюз/ДФЕС/, които Р.България е подписала при влизането си в Европа.

     Господин Главен Прокурор,  умолявам Ви, лично да се запознаете с написаното от мен, защото съм убеден, че ако Вие лично се разпоредите за извършване на обективна, обстойна, детайлна  и всестранна проверка, то тя ще се случи и  ще се убедите в достоверността на написаното от мен, защото когато фактите говорят и  "боговете мълчат"!

Вярвам, че ще получа нужното внимание,  полагащо  ми се като български, а и Европейски гражданин, защото освен български, аз съм и Европейски гражданин!

Към отвореното писмо  прилагам:

1-     Постановление на РП Сливен от 11.11.2013г. вх.№3897/2013г.

 2- Докладна записка

 3- Пр.пр. №3543/16г. на РП-Сливен                                 

Чл. 3. (1) Дейността на МВР се осъществява въз основа на следните принципи:

1. спазване на Конституцията, законите и международните договори, по които Република България е страна;

2. зачитане и гарантиране на правата и свободите на гражданите и тяхното достойнство


Да са клинично здрави, да не страдат от психични заболявания и да са годни по медицински показатели за държавна служба в МВР, категория Е - полицай;                                                                                                                                                                       

  Да отговарят на минималните изисквания за физическа годност и психологична съвместимост, определени в съответните специализирани методики на Наредба № Iз-1809/03.09.2012 г.

Чл. 15. (1) Дейността по разследване на престъпления се осъществява от разследващи полицаи и други полицейски органи при условията и по реда на Наказателно-процесуалния кодекс.

(4) Писмените указания на прокурора по разследването са задължителни за разследващите органи по чл. 52, ал. 1, т. 2 и 3 от Наказателно-процесуалния кодекс.

Чл. 145. (1) При изпълнение на предвидените в закона функции прокурорът може:

3. ДА ВЪЗЛАГА на съответните органи при данни за престъпления или за незаконосъобразни актове и действия да извършват проверки и ревизии в определен от него срок, като му представят заключения, а при поискване - и всички материали;
     

                image
                 image
                 image
                      image
                      image
                        image
                        image

                     




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4431678
Постинги: 1905
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930