Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2010 12:03 - Какво значи корупция в Сливенския съд през 1995г.
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 7999 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.06.2022 16:43


     
 
   Това се случи на 28.03.1995г., тогава в писмен вид бях подал сигнал, че в Сливенския съд  има корупция. Имах дело, което съдиите многократно и умишлено го отлагаха,  но те обичаха да им дават, а аз съм врагът на корупцията. След като не съм посочил в сигнала срещу кои съдии пряко съм отправил думите че са корумпирани, председателя, тогава на районния съд Георги Чолаков, постави имената на част от съдиите, които са гледали делата.... а и обичаха да вземат. След него той  изреди заместник председателя на районния съд Юлияна Колева / сега депутат от ГЕРБ/, след нея последваха Божидар Райнов и други, като Светла Цолова /сега съдия в апелативен съд Бургас/, които  в оригинала на „Обвинителния акт” ще видите. През 1995г. районен прокурор беше известната прокурорка Кети Бозукова, а председател на Окръжния съд е съдията  Иван Димов /доскоро съдия в ВСС /.  До този момент прочетох все известни съдии, които са    остатъка от комунизма. Беше заведено дело за оклеветяване на съдиите, които никога аз не съм споменавал поименно в сигнала. В хода на делото алчността на съдиите се изразяваше в това, че направиха искане на всеки да бъде изплатено от мен по 300 000 лева, защото съм им подронил авторитета. Последваха и други съдебни заседания, но в различни в страната съдилища. Стигна се до там, че  един от съвестните съдии се отегли от играта, която  искаха да изиграят, но действително корупция имаше в съда и се стигна до там, че делото което беше заведено срещу мен, беше загубено от алчните господа съдии. Разноските по делото, които направих, бяха повод да ви покажа, че корупцията е това, което в българите е вроден талант от комунизма, а съдия да бъдеш трябва да си от произход на комунисти. Показвам ви някой от тях и обвенителния акт срещу мен, а ако смятате че те са се отказали от корупцията, може да ги видите. Сега 2012 год. , двама от тези алчни съдии, бяха избрани за съдии във ВСС. Това са Юлияна Колева и Георги Чолаков. Във ВСС се поставят съдии без досиета и корупция, но те двамата не са от тях!!!  image
image


image

image

ЮЛИАНА КОЛ ЕВА - съдия във ВВС

image
ЮлианаКолева от ГЕРБ

                                 

image

Георги Златев Чолаков

image

image

image

image
image
image
image
image
image






Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4432146
Постинги: 1906
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930