Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2012 08:16 - Моята страна е само една и тя е България!-Сливен!?!
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 2558 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 23.11.2012 09:25


 Моята страна е само една и тя е България!- родния град е Сливен!?!

Сливен е градът на хайдутите  с най- много Генерали, който в новата демокрация са крали.
ТОВА Е ЕДИН ОТ ВСИЧКИ!

image
                image

Това, че близо два милиона български граждани са напуснали страната си и са приели да я заменят с всякаква друга - включително и със затвора в далечна Малайзия - е факт, с който така или иначе и да не сме свикнали, си е примирихме. 
Това, че сме едва ли не най-болния народ на Европа също е страшна и жестока истина. 
Това, че не искат да се обединим с другите обединени народи на уж обединената Европа и да не ни пречи на беднотията, то накърнява самочувствието ни.
Това, че не сме това, което трябваше да бъдем преди още поне едно десетилетие, е като заболяване на периферната ни нервна система, което пречи да възприемаме точните посоки на посоките и най-често бъркаме все още Запад с Изток.
С всичкото позорно "това че" сме свикнали отдавна и го приемаме като грипа, от който умиране има, отървани - не.
Но лично аз все още не мога да свикна със собствената си мисъл, че и на мен, на стари години, взе да не ми се живее в България. 
Взе да не ми се живее в тази страна, за която отгледах три деца и служих две години и три месеца в редовете на нейната армия. 
Взе да не ми се живее на тази територия, оградена на север от "Тих, бял Дунав" и на изток от Черно море, дето се бунтува и светлей, а на ГЕРБ маиката му се люлее!!!
Взе да не ми се живее не заради този, с нищо не заслужил съдбата си, древен и мъдър български народ, а заради мутрите които ги има в ГЕРБ, БСП и СДС а Бойко не иска да разбере, иска още кожите ни да одере!!!
Не и заради различните етноси, населяващи страната от столетия и хилядолетия. 
Не ми се живее, защото нито един отговорен за съдбата на България и на народа, не  е влязъл в затвора, практически НИТО ЖИВЕЕ В НЕЯ, НИТО ПЪК МИЛЕЕ ЗА НЕЯ.
Не ми се живее, защото безродни българоомразци постоянно изнасилват народ и държава.
Не ми се живее, защото нито едно от децата ми и техните деца вече НЕ ЖИВЕЯТ в тази страна, където са се родили. 
Не ми се живее само двамата - аз и моята женичка, с която се водим вече 20 години - далеч от децата и внуците си. 
Не ми се живее, защото те не искат да живеят в България, а аз не ми се живее без тях.

И въпреки всичко, аз все още съм в тази България, в която не ми се живее. 
Аз все още съм тук, защото ми се струва, че няма да мога да живея без България и извън България.
Тъжно, е  българи!






Тагове:   България,


Гласувай:
2



1. zaw12929 - Поздравление за постинга, за казаното:
21.11.2012 16:56
няма да мога да живея без България и извън България....

ОБИЧАЙ БЪЛГАРИЯ ДОБРОТО ЩЕ СЕ СЛУЧИ. ТО ПРЕДСТОИ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4397624
Постинги: 1901
Коментари: 943
Гласове: 1926
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031