Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2016 16:44 - Бесен съм! Бях, а и все още съм!?
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 816 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Преди време започна кампанията на Слави Трифонов за референдум по някои въпроси.

Бях, а и все още съм, скептичен по важността
на темите, като съм особен противник на
идеята за задължително гласуване.


Поради тези мои убеждения не участвах
в подписката, правеща възможен референдума.
Разубедих и жена ми. Но подписката събра близо 700 000 привърженика. Политическата клика изпадна в ужас.
Вчера екстрено прие в НС допълнение 
в закона за гласуванията, като ревизира
приетият само преди година закон, и
постанови, че референдумите вече няма
да се провеждат заедно с други общонародни
гласувания, като парламентарни избори,
избори за президент и членове на ЕП.
Значи, същите хора, приели закона преди
година, сега безпроблемно гласуваха срещу себе си.
Целта е ясна- проваляне на референдума, 
като го изнасят в летните отпускарски
месеци, отделянето му от масовите гласувания, в случаят за президент, и надеждата им е да не се събере достатъчна изборна активност, която по закон трябва да бъде равна на активността от предишните
парламентарни избори, за да важи.
Безпринципното решение на слугите народни
е чудовищно.

Това ме накара да преразгледам мнението
си за референдума на Слави. Щом толкова ги е страх от него, значи има защо. Още повече, че искането за задължително гласуване ще отпадне, защото вече е факт.
Призовавам всички хора, на които е мила България, да помислят още веднъж, и да подкрепят Слави напук на изедниците, окупирали Родината.
Може да имате всякакви резерви за Слави,
или за предложенията, но помислете:

Кога друг път 700 000 българи са си
размърдали задниците да станат от компютъра и да се подпишат под общо искане?


Нека бъде погрешно, нека бъде наивно
и недостатъчно, но това е първи референдум,
издигнат отдолу, от омерзените българи.


Тази първа стъпка никога няма да бъде забравена.

Бъди частица от нея, не позволявай партийни
страсти или дървено-философски идейки
да те спрат да подкрепиш този уникален
изблик на човешка енергия!


От мен референдума има десет мои
роднини и познати, които съм сигурен, че
ще привлека да гласуват заедно с мен.


Силно се надявам, че ще убедя и някои
от хората, които ме четат, да преразгледат
отношението си към проблема.


Да живее България!

Автор: freeoldmen



Тагове:   референдум,   Слави,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4424645
Постинги: 1904
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930