Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2017 22:05 - АМИ СЕГА? ХВЪРЛЯЙТЕ РАЗВАЛЕНИ ДОМАТИ И ЯЙЦА СРЕЩУ ПОЛИТИЦИ И АДМИНИСТРАТОРИ НА ВОЛЯ! -автор: bosia
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 746 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.10.2017 22:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ВЧЕРА ПРИКЛЮЧИ ПОСЛЕДНОТО ДЕЛО НА ДЪРЖАВАТА СРЕЩУ МЕН

Вчера приключи последното наказателно дело срещу мен заради замерянето на депутатите с развалени домати. Така всичките дела ги спечелих категорично, Паднаха заповедите за арест. Паднаха глобите от Общината и МВР. Вече никой не може да ви арестува, съди и глобява. Пътят към протестите е чист. Можете да се позовете на моите дела и да замеряте политиците, магистрати и администрация на воля! Можете да замеряте и медии. 
Разбира се, преди това трябва да уведомите общината за протестите си. Повтарям, режъмът е уведомителен, а не разрешителен!
Добре би било да уведомите и тези, които ще замеряте, за да се мотивирате защо го правите. Така ще им създадете допълнителни тревоги. Можете и да не уведомявате, но те така или иначе ще бъдат уведомени от общината и МВР.
Бяхме петима души. Освен мен бяха Кирил Чуканов, Манол Глишев, Калин Каменов и Алекс Иванов. Всъщност, повече от 20 души ги замеряха с домати и яйца, но избирателно бяхме арестувани само ние. Повдигнаха ни обвинение за хулиганство и неуважение към институциите. Още на второто заседание на първоинстанционния съд прокурорката оттегле обвиненията и съдията и съдебните заседатели ни оправдаха категорично.
Преди две години бях арестуван 14 пъти за едно и също нещо. В осем от случаите ме обвиниха в хулиганство, а в останалите ми наложиха глоба.
Сега вече аз ги съдя. Имам окончателно 3 решения в моя полза срещу СДВР и 2 срещу софийска община. Станалите се придвижват и до края на годината ще приключат.
Противозаконните и противоконституционни действия на МВР и софийска община са категорично доказани. Освен делата срещу МВР и софийска община за морални и материални загуби ще осъдя накрая цялостно държавата за противозаконото ми задържане, гтормозът с глобите и съзнателен и системен тормоз над личността ми. Исковата молба ще бъде за 10 млн лева. Ако тук откажат да ми присъдят иска, ще отида в европейския съд за правата на човека. В същото време ще настоявам съдът да направи регресивен иск и да поиска изплащането на тези пари от виновните лица. Те са:
Бившият председател на Народното събрание и настоящ министър на правосъдието!!! Цецка Цачева
Бившият шеф на СДВР и настоящ главен секретар на МВР Младен Маринов
Кметът на община София Йорданка Фандъкова.
Забележете, че колкото повече нарушават законите и конституцията, колкото повече се опитват да тормозят българските граждани, толкова повече се издигат в йерархията.
Но ще направя всичко възможно това да не се повтаря.
Съветвам ги незабавно да си подадат оставките. В противен случай ще търся правосъдие срещу тях.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4399232
Постинги: 1901
Коментари: 943
Гласове: 1926
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031