Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2017 07:58 - Изтече скандален запис! Теодора Петрова-Леонидова: „Борисов е психопат! Бях бременна от него, подложи ме на тормоз!“(ВИДЕО) https://bultimes.com/
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 2360 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Изтече скандален запис! Теодора Петрова-Леонидова: „Борисов е психопат! Бях бременна от него, подложи ме на тормоз!“(ВИДЕО) Публикувано на 25.11.2017 в България

image

В Yuotube изтече скандал запис, на който е записана варненката Теодора Петрова – Леонидова, която е юристка, адвокат, запис, в който Теодора Петрова – Леонидова разказва как е била бременна от Бойко Борисов и как е била изнасилвана и пресирана от него. Записът е от 15 минути и в него Теодора разкрива куп шокиращи преживявания през които е минала, благодарение на това, че е била интимна с Борисов, как е била извеждана до Гърция, намесени са и известни други имена.

В записа Теодора Петрова – Леонидова разказва и как за цялата скандална нейна  история с Бойко Борисов е бил наясно и бившият шеф на ГЕРБ – Варна Павел Димитров, който според думите и бил наясно с всичко, и дори вдигал скандал на Бойко Борисов, като според Леонидова – Димитров е загубил кариерата си, благодарение и на това, че е бил лош очевидец на нейната скандална история.

Борисов е наричан от Теодора Петрова Леонидова „педофил“: „Той не ме оставя да живея, той е психопат, появи ли се някой приятел около мен, той праща да го пребиват…“

АФЕРА направи опит да установи къде се намира лицето Теодора Петрова – Леонидова. Това, което проучихме е, че към настоящия момент тя е в чужбина. Умишлено не посочваме държавата и града, в който се намира. / АФЕРА.БГ

Ето и целия запис, който е качен в канала на Венцислав Ангелов в Yuotube:

https://www.youtube.com/watch?v=ZaKVzlu7ULE&ytbChannel=Ventsyslav%20Angelov






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4398568
Постинги: 1901
Коментари: 943
Гласове: 1926
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031