2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 05.12.2019 08:30
1- Засилване присъствието на служители на КАТ на булевард Стефан Караджа за контрол на скоростта, и то в тъмната част на денонощието когато непрекъснато има нерегламентирани гонки;
2- Поставяне на стационарни камери за контрол на скоростта във всяка една отсечка между кръстовищата на булеварда.
Предлагам проекта Интегриран градски транспорт на Сливен да влезе, когато Общината и КАТ Сливен направят следното:
Общината да се обърне с апел към шофьорите да освободят бус лентите.
Спирането в бус лентите е напълно забранено и коли в бус лентата са в нарушение.
Това важи за пътниците, но и за шофьорите в града. Община Сливен да се обръща с призив към водачите на автомобили и таксиметровите шофьори да не спират на обозначените бус ленти, за да не пречат на движението на автобусите от градския транспорт.
Водачите трябва да се съобразяват с това, че когато пътната лента е сигнализирана с жълта единична непрекъсната линия, тя е предназначена за движение само на превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници и се забранява движението на други превозни средства по нея.
За целта по спирките на автобусите от градския транспорт вече трябва да са монтирани съответните пътни знаци, забраняващи спирането, престоя и паркирането на други превозни средства.
Според Закона за движение по пътищата спирането на леки автомобили и таксита за престой или паркиране на спирките е забранено. Те могат да спират единствено за слизане или качване на пътници, но само ако не пречат на автобусите.
При възникване по време на движение на повреда или неизправност на автомобила в бус лента, водачът трябва да сигнализира с поставянето на предупредителен светлоотразителен триъгълник и да включи аварийните светлини.
Ако подадени и несанкционирани нарушения влияят отрицателно на заплатите на съответните служби нещата май ще помръднат. Смятaм, чe e прaвилнo дa ce търcи винa на oргaнитe по рeдa и oбщинaтa. Eднитe, зa тoвa, чe нe ca пoлoжили мeрки зa кoнтрoл зa cпирaнe нa cпирки, a другитe че нe ca мaркирaли дoбрe cпирките и мecтaтa oкoлo тях от гoдини зa пaркирaнe.
Винаги съм казвал че докато заплатите на всякакви контролни и правораздавателни органи не са обвързани с конкретно свършена работа ще си лежат на държавна хранилка и ще се правят че не виждат и не чуват а ако някой тръгне да дава правосъдие ще бъде считан за самоуправник. Не искам да съм такъв, но ще искам органите от КАТ да не преминават безучастно по сто-пъти на ден край спирките. „Те катаджийте винаги НЕ са виновни за некадърността си и безотговорната работа”!
Шофьорите, които не спазват правилата и пречат на автомобилите от градския транспорт, да бъдат санкционирани съгласно Закона за движение по пътищата. За нарушителите трябва КАТ да санкционира, като състави АКТ, че там не може да се прави паркинг пред Трета Поликлиника в Сливен и обръщалото на Таньо войвода за да не се пречи за извършване на необходимите маневри, свързани със спиране и потегляне по спирките. Целта е да се даде приоритет на преминаването на градския транспорт и да се намалят закъсненията при неговото придвижване.
Паркирали коли по спирките масово пречат на градския транспорт
Масово нарушаване на забраната за паркиране в зоните на спирките на масовия градски транспорт причинява затруднения както на пътниците, така и на водачите на превозни средства.
Главчев да се посъветва с Българското ди...
Тъжни новини за псевдонационалисти