Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
21.06.2021 23:32 - НЕ говори с магаре...(ТЕСТ)
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 2204 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 21.06.2021 23:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не говори с магаре

Магарето казало на тигъра:
- ′′ Тревата е синя."

Тигърът отговорил:

- ′′ Не, тревата е зелена!"

Избухнал спор и те отишли при царя на животните - лъвът, за да уредят различията си.
Когато магарето стигнало до мястото, където лъвът седял на престола си, започнал да вика: -

′′ Ваше Величество, вярно ли е, че тревата е синя?"
Лео се замислил и отговорил:
- ′′ Да, разбира се, че тревата е синя."

Магарето се развълнувало и продължило: ′′

Тигърът ми противоречи, противоречи ми и ме дразни, моля накажете го."

Царят на животните обявява:

- ′′ Тигърът ще бъде наказан с месец мълчание."

Магарето скача щастливо и продължава доволно да повтаря:
- ′′ Тревата е синя... тревата е синя..."

Тигърът приел наказанието си и попитал лъва:
′′ Ваше Величество, за какво ме наказахте?
Все пак тревата е зелена?"

Лео отговорил:

- ′′ Тревата всъщност е зелена."

Изненаданият тигър попитал:
- ′′ Тогава защо ме наказваш?"

Лео отговорил:

′′ Това няма нищо общо с това дали тревата е синя или зелена.
Наказанието е за това, че смело и интелигентно животно като теб ,не трябва да си губи време да спори с магаре, а след това  и аз да си губя времето с този глупав въпрос.


Най-ужасната загуба на време е да спориш с глупак, който не се интересува от истината или реалността, а само от победата на своите убеждения и илюзии.
Не губете време с безполезни аргументи....

Има хора, които колкото и доказателства и показания да получат, не могат да ги приемат.
Те просто искат да отстояват себе си.
В същото време те са заслепени от омраза и дискусията е съпътствана от обиди.

Когато невежеството плаче, умът е тих
.!
=========================================================
и една новина,за освежаване:)))
  Русия: ЕКСКЛУЗИВНО
- дрон улавя %3D Tesla Tower
′ Обикновено скрита от любопитни очи, Ruptly беше позволено да заснеме ексклузивни кадри от дрон на впечатляващата ′′ Tesla Tower ′′ в московския регион на Русия в сряда. Огромната изследователска площадка е дом на масивни импулсни генератори на напрежението, които потенциално имат способността да равняват на електричеството на цялата Русия или... O 44.1 K 4:02

image




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bojo12345 - Трудно е.
21.06.2021 23:45
Не говори с магарета. Само че те изкарват невъзпитан, прост, високомерен...
Друго си е да съблечеш марковата дрешка и да я подариш на ....приятел!?
Лека вечер!
цитирай
2. mileidi46 - Благодаря ти!!
22.06.2021 00:03
bojo12345 написа:
Не говори с магарета. Само че те изкарват невъзпитан, прост, високомерен...
Друго си е да съблечеш марковата дрешка и да я подариш на ....приятел!?
Лека вечер!

не съм го казала аз:
,,Колкото по-далеч едно общество се отдалечава от истината, толкова повече ще мрази онези, които Я казват"
Джордж Оруел

Удивително е как 2020 година изми повече мозъци от...ръце по света!!!
Лека вечер и на вас...
цитирай
3. germantiger - аз се скъсвам да си губя времето с ...
22.06.2021 09:05
аз се скъсвам да си губя времето с магарета

но просто мразя невежеството им и трудно премълчавам
цитирай
4. mileidi46 - Човек трябва да контролира емоциите си...
22.06.2021 16:37
germantiger написа:
аз се скъсвам да си губя времето с магарета

но просто мразя невежеството им и трудно премълчавам


не сме безгрешни,,но в такива моменти,стават фатални за теб самият...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8319720
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031