Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2021 13:57 - Още за русоробския манталитет (част 1-ва)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1647 Коментари: 15 Гласове:
29

Последна промяна: 11.05.2021 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пръцко написа: добре Гетьо, да приемем, че е вярно
Не да приемем - то Е ВЯРНО!
Въпросното знаме се съхранява ВЪВ ФОНДОВЕТЕ на Национален военноисторически музей, София, България и "Ермитажа" може само да си мечтае за него.
Въпросното знаме си има музеен номер, който (ти) беше посочен първо като интелектуална заигравка от мен под първия ми репостинг спрямо този ТВОЙ КОМЕНТАР, чрез който коментар въвеждаше Читателите в заблуждение...
Ето го постинга:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2021/05/07/bylgarin-zevzek-vs-rusorob-trol-predislov.1760449
А след това Радо ти го даде и в точен и явен вид, а ти си задай въпроса защо Радо МОЖЕ (някои неща), а ти НЕ и кой губи от тъпата ви конфронтация на базата на комплекси с хора в случая тук като мен.
И основната моя идея не беше да показвам посредствеността и неможенето ти, а да дам материал за упражнение на хора, които не са такива - не са посредствени и неможещи - и в частност които съм научил на нещо така полезно като използването на глобални символи за ефективно търсене в Интернет.



Пръцко написа: но тъпия дебен лъжец, малоумен, болен прост цървул,
По този въпрос вече взех отношение и казах доказуемото, че моя милост:
- Не само съм сертифициран като част от онези под 3% от земното население с IQ над 150...
- Не само трудовият ми път и заеманите позиции опровергават думите ти...
- Не само хората не са слепи и умеят да обработват постъпващата към тях информация и колкото и езикът ми КЪМ ВАС - идиотите на блог.бг - да е далеч-далеч от присъщия ми, си изграждат впечатленията сами, а такива като теб ги обиждат дори и само с това, че се опитват да ги изкарат хлапешнеци, неспособни при това си възприемане кой какъв е и колко му е умственият багаж...
А и всичко нагоре мога да го покажа и докажа по нормалните, реални и признаващи се като достоверност начини.
Включително и колко съм дебеН/л.
Начини, които казах, че са
признаващи се като достоверност, а не са присъщите за виртуални отрепки като теб.


Пръцко написа: мое да обвини в лъжа Мариета Станева, директор на Дирекция "Експозиционни  и образователни дейности" при Националния военноисторически музей (НВИМ).
АМИ НЕ, НЕ БИХ МОГЪЛ ДА ОБВИНЯ въпросната Мариета Станева, защото ПОНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ ОТ ТЕБ ЛИНК ТЯ НИ НАЙ-МАЛКО НЕ КАЗВА НИЩО ПОДОБНО, А ТИ НЕПОЧТЕНО ИЗПОЛЗВАШ КАВИЧКИТЕ, ЗА ДА ВМЕНИШ НА ЧИТАТЕЛИТЕ, ЧЕ ТОВА СА НЕЙНИ ДУМИ, А НЕ НА ТОЗИ, НАПИСАЛ СТАТИЯТА!
Във въпросния материал има два пасажа, които ИЗРИЧНО СА ЗАГРАДЕНИ В КАВИЧКИ И ПО ТОЗИ НАЧИН АВТОРЪТ ВАЛИДИРА, ЧЕ ТОВА СА ДУМИ НА ВЪПРОСНАТА!
ЦИТИРАНИТЕ ОТ ТЕБ НЕ СА... ПОВТАРЯМ - НЕ СА - ПОСТАВЕНИ В КАВИЧКИ!
Тоест, това на човек, който не е посредствен (но явно ти не си от този тип) идва да покаже, че това е част от написания ОТ АВТОРА материал, НО НЕ И, ЧЕ СА ДУМИ НА МАРИЕТА СТАНЕВА!
Тук обаче най-същественото е, че АЗ НИКЪДЕ НЕ СЪМ ТЕ ОБВИНЯВАЛ В ЛЪЖА!
НИКЪДЕ!
Асимилирай огромната разлика в думите ми, защото те са, че ВЪВЕЖДАШ ОКОЛНИТЕ В ЗАБЛУЖДЕНИЕ!
Да ти повтарям ли, че разликата е огромна и ще го схванеш ли това?
Както и да ти подсказвам ли, че със самото показване от мен на базата на какво правиш това заблуждение, аз по премълчаване изказвам мнението си, че го правиш подведен, а не изрично и нарочно?
Ето така възприема постъпващата информация интелигентният човек, Пръц - безпристрастно и с промисъл - а не както ти да си мислиш явно, че някой все се опитва да те изкара най-черен.
В Психологията това (поведението ти, реакциите ти) се дефинира като определен синдром и "валидира" определени характеристики от психиката на "обекта".



Пръцко написа: уикипедия и още десетина сайтове, пък тогава мен..
Освен да те пиканя да посочиш тези "десетина сайтове" и тогава да говорим.
Както и да те приканя пред самия себе си да признаеш, че написан от някого материал в Интернет, се "дистрибутира" от кого ли не на принципа "copy-paste", а защо аз абсолютно мога да твърдя, че съм правият - ще го разбереш при следваща моя изява тук.



Пръцко написа: ама наистина, колко требе да си инфантилен, наивен, малоумен, тъп, да се изфукаш с нещо, променено в уикито - баси биберона, неам думи..
Чаакай-чакай!
Именно за това преиначаване от вас на нещата иде реч.
Къде точно съм се фукал с това в Укито?
Та промяна в Укито ВСЕКИ може да извърши.
Друг е въпросът дали ще може да защити достоверността на промяната и тя няма да бъде отменена.
Аз просто казах, че вече съм поправил тази грешна информация в Укито, защото самият ти показваш, че иначе тя прогресира!
Ако иде реч за фукня, то ти го казвам така: Посочи ми всички места, на които е писана тази невярност и аз на всичките ще я поправя!
ОК?



Пръцко написа: по тоя въпрос питай Барин - има цял пост човека
вие кратункофците минете през кантара Гетьо
малка ви е масата, ако знаете що е това,
за да я сравнявате с багажа на Венци, Икономиста, па и моя..

Това мисля, че няма смисъл да го коментирам - би било обидно за Читателите.
То също попада в графата "синдром в Психологията".

А на теб, "интелигенте", може би само да обърна внимание, че така написано... Без запетайка пред "Гетьо"... Би следвало да се възприеме, че кантарът е модел "Гетьо", а не, че казваш на въпросния да минеМ през кантара.
Толкова за масата - както казах: Читателите не са с масата на вакуума в главата ти и дори такива дребни на пръв поглед неща им говорят достатъчно красноречиво.



"Драги" Пръцко...
И всички останали русороби по-специално в блог.бг...
Ще ме прощавате, но явно или посредствеността ви е отличителна (и основна - и основна) черта на характера...
Или освен тя, отличителна черта ви е и това да се опитвате всячески и винаги да извъртите нещата както ви е изгодно или ви отърва, но никога да не употребите думи като: "Да, сгреших! Направих го неволно. Извинете ме!"

Отстрани "темата" изглежда удивително дребнава и плоска с това, което се "дискутира" в нея, но ако се погледне през сериозността това манталитет ли е на някои и до какво би довело едно ново възкачване по върховете на отговорни места от структурите на заобикалящия ни живот на такива хора, вече мисля, че глупавостта и дребнавостта й (на темата) придобива други измерения и почти изцяло оправдава това, защо подобни индивиди, с подобно поведение на базата на въпросната посредственост, ни доведоха за 45 години до състояние, от което няма да се отървем докато тяхното поколение не се пресели във... вечните комунистически полета и не бъде забравено.
Тоест, социализмът ни осакати като манталитет и отърването ще трае със смяната на поколенията.
Ето затова не очаквам България да се оправи и заприлича на всички онези мерзки капиталистически страни, които още от детската градина ни приучаваха да мразим.
Поколенията трябва да се изчистят и за това не са нужни 30 или 40 години, а за огромно съжаление поне двойно повече.
Просто прекалено много са пораженията и поразените трябва да бъдат "забравени".
И аз не казвам, че в страните по света и в частност България не трябва да има хора с леви убеждения.
Не, ни най-малко.
Просто казвам, че не трябва да са такива, каквито роди изроденият социализъм в разпадналите се соц-страни.







Гласувай:
29



1. starforlife - Пренесено с допълнението накрая от тук: https://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2021/05/10/sveti-georgi-bylgarskata-armiia-i-cyrvula-gocho-typoto.1760781
11.05.2021 13:58
А единственият ми въпрос към вас, непредубедените ми Читатели, е:
Четейки тук
https://www.actualno.com/society/sveti-georgi-i-bylgarskata-armija-razkaz-za-hrabrost-i-chest-video-news_746040.html
кой е правият:
Аз, който казвам, че от материала НЕ МОЖЕ ДА СЕ ТВЪРДИ, че думите "Счита се, че първото българско бойно знаме с изображение на свети Георги е било на българските доброволци, сражавали се на страната на руската армия, през Кримската война от 1853 - 1856 г. И до днес то се съхранява в Ермитажа - най-големия музей в Санкт Петербург и цяла Русия." са на Мариета Станева.
Или Пръцко, който САМОВОЛНО ги е заградил в кавички и така вече СЪЗНАТЕЛНО (защото другият вариант е да е толкова тъп, че абсолютно да не умее да възприема постъпващата към него информация от заобикалящия го свят) СЕ ОПИТВА ДА ВЪВЕДЕ В ЗАБЛУЖДЕНИЕ.

Само това е достатъчно да осмислите.
Всичко друго е следствия и... психология - ха ха ха.


ПС: А, да - да го кажа на трола МорскиПръдни, който вече изцъфтя с идиотия под постинга на 11-тата минута... Така, както гледам на 8-мата го е направил при Радо... Така, както го прави постоянно, но иначе някои не се свенят за мен да твърдят, че аз тук живея, при все 99% от работата ми да е зад компютър и понеже дори и да не съм както им се иска шефче - ха ха ха - винаги сам съм бил "хронометрист" на работното си време и никой не ме е обвързвал с фиксирано и задължително такова:
Отсега нататък, МорскиПръдни, ще бъдеш изтриван точно както ТинчетоЛасова.
Не да друго и не понеже ми влияеш или дразниш, о, не.
Просто завършени идиоти, които нямат нищо нормално пък било то и погрешно да е да кажат, не смятам да търпя повече с идиотията и комплексите им.

Естествено можете наляво и надясно да дюдюкате какъв съм слабак и прочее още по-големи идиотии - от това ни най-малко не страда егото ми, а камо ли да променя обстоятелствата, че просто не сте ми на нивото дори на малкия пръст.

И чакайте да направя в коментарите да може да се пише и удебелено и в сиво, за да мога поне аз - неможещият - да си ги структурирам по-добре и по-четливо.
На такива неща аз им казвам Култура на Живот и в случая проявлението на това ми отношение към Живота въобще е вид Уважение към Читателя, изразено в това информацията към него да бъде поднасяна колкото е възможно по-ясно, а и естетично, като това пък - естетиката - е въпрос най-вече на СебеУважение.


................................................................................................ StarForLife™ ·1760884~5.19-193·
цитирай
2. blackpredator - Гочооо,
11.05.2021 15:08
при тебе йо-йо ефекта од сачмата у главата,
праи калейдоскоп..:)
красиво!

апропо, тапетът на хисарската мангуста,
хич не създава уют на ремаркето ти
цитирай
3. анонимен - Учудвам се на търпението ти да се ...
11.05.2021 15:09
Учудвам се на търпението ти да се занимаваш с идиотията на Тетевенския храбрец. За съжаление трябва да отбележа, че ако неговото IQ беше още малко по-малко, щеше да плува в хранителен разтвор, т. е. няма никакъв смисъл да му се разяснява каквото и да било.
цитирай
4. starforlife - ~
11.05.2021 15:11
~ 2. blackpredator
Ще си позволя само просто да цитирам от текста на постинга:
А на теб, "интелигенте", може би само да обърна внимание, че така написано... Без запетайка пред "Гетьо"... Би следвало да се възприеме, че кантарът е модел "Гетьо", а не, че казваш на въпросния да минеМ през кантара.
Толкова за масата - както казах: Читателите не са с масата на вакуума в главата ти и дори такива дребни на пръв поглед неща им говорят достатъчно красноречиво.
Мисля, че е повече от достатъчно по въпроса да сачмите и калейдоскопите.


~ 3. puk2
О, аз мога и още.
Все пак "имам" толкова клонинги.
Ха ха ха ха
А що се отнася до IQ-то на Пръцко и хранителния разтвор, то съм скептично настроен към думите ти.
Не за друго, а защото да е толкова малко количеството хранителен разтвор, че на базата на Архимедовите принципи по отношение на масата и изместването, за да няма опасност разтвора да е повече и да доведе до удавяне на IQ-то, трябва много малка пипетка за отмерването му, а такава само Русия може да произведе, но за съжаление не сме в приятелски отношения със същата.


................................................................................................ StarForLife™ ·1760884~5.20-194·
цитирай
5. getmans1 - Здравей СТАР, вярно е, че ме пред...
11.05.2021 15:24
Здравей СТАР, вярно е, че ме предупреди за това кото смятяш да направиш в Укито ... всеки има това право стига да може да обоснове ...

АЗ, просто отразизих при ЧП тази промяна като същесвременно му подадох и актулна справка от от НВИСМ, показах МУ НА Чепърдалото линка ... по-късно му показах и съдържанието ... сега пак го показвам;
„ Военноисторически музей

Mузеен номер 012VA215

https://militarymuseum/kolektsii/znamena/#collections-flags-01

"КОЛЕКЦИЯ: Знамена
ТИП НА ОБЕКТА: Доброволческо знаме
НАИМЕНОВАНИЕ: Знаме на българския доброволчески батальон, участвал в Кримската война (1853 – 1856)
МОДЕЛ/ ДАТИРОВКА: 1854 г.
ПРИНАДЛЕЖНОСТ: Българския доброволчески батальон
МЯСТО ЗА ПРОИЗВОДСТВО: Русия
МАТЕРИАЛ/ТЕХНИКА: Коприна, везано
НАЧИН НА ПРИДОБИВАНЕ: Предадено от коменданта на Двореца
ВРЕМЕ НА ПРИДОБИВАНЕ: 1946 г.
МУЗЕЕН НОМЕР: 012 VА215 "

Гетьо по ред причини яде меда направо от кошера„

... От всичко това следва, че това знаме е било в България от преди 1946 г. ... което в никой случай не значи, че понякое време действително е било и в Ермитажа ... По скоро показва,че е било в България преди 1946г.

СМЕХОРИЯТА Е, че тритевагонци разчитат единствино на УИКИТО а то в ГУГЛЕДО НАУКА ИМА МНОГО ПОВЕЧЕ

цитирай
6. getmans1 - а, при теб явно тъпотията няма край. ...
11.05.2021 15:26
а, при теб явно тъпотията няма край ...

blackpredator написа:
при тебе йо-йо ефекта од сачмата у главата,
праи калейдоскоп..:)
красиво!

апропо, тапетът на хисарската мангуста,
хич не създава уют на ремаркето ти

цитирай
7. silvest - апропо, тапетът на хисарската м...
11.05.2021 15:34
blackpredator написа:
апропо, тапетът на хисарската мангуста,
хич не създава уют на ремаркето ти

едно си пръцко знае, едно си бае
ако не е Хисаря ще е П-ще
йо йо ефект дет викат някои :)

Евалата, Стар, размамуцваш ги от всекъде и са в истерия. Минусите под предния ти пост го показват повече от красноречиво.
цитирай
8. morskipesni - Поканих те под моста Вителсбах и знам, че е добро място за теб.
11.05.2021 16:09
Тоест- все едно под кой мост- дали някой от безбройните на Нева, дали Голдън Гейт, дали Карловия. Ти ментално си вече ПОД МОСТА, а тялото ти засега малко се опъва, но ще кандиса.
цитирай
9. librarian - Привет, привет! :-)
11.05.2021 17:43
В 4 коментар starforlife написа:
О, аз мога и още.
Все пак "имам" толкова клонинги.
Ха ха ха ха
Стар, като каза "клонинги", та да попитам: Къде се изгуби Корти, най-хубавичкият и умничък твой "клонинг"? :-):-)
И може ли да се кандидатирам и аз за такъв? :-):-)
Ето, показвам, че бих се справяла отлично! :-):-):-):-)
В постинга starforlife написа:
Чаакай-чакай!
Именно за това преиначаване от вас на нещата иде реч.
Къде точно съм се фукал с това в Укито?
Та промяна в Укито ВСЕКИ може да извърши.
Друг е въпросът дали ще може да защити достоверността на промяната и тя няма да бъде отменена.
Аз просто казах, че вече съм поправил тази грешна информация в Укито, защото самият ти показваш, че иначе тя прогресира!
Ако иде реч за фукня, то ти го казвам така: Посочи ми всички места, на които е писана тази невярност и аз на всичките ще я поправя!
ОК?
Преди дни getmans1 писа под твой постинг как преиначиха това за колекцията ти от вина и аз сега с помощта на научено от теб накарах Гугъл да ми намери този твой постин и го показвам:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/10/08/chast-ot-vinata-mi.1571334
Всеки може да прочете там и да види как стоят нещата не само с това за каква колекция говориш ти, а как промениха нещата опонентите ти. Както и да сравни езика ти от онова време, когато все още не се беше заял със същите тези преиначаващи нещата блогери. Както и да види колко "твои клонинги" и как коментират под постинга.
Въобще, има в/у какво да се замисли този, който не гледа на нещата 5 за 4. :-)


ПП:
morskipesni написа:
Поканих те под моста Вителсбах и знам, че е добро място за теб.
16:09
Тоест- все едно под кой мост- дали някой от безбройните на Нева, дали Голдън Гейт, дали Карловия. Ти ментално си вече ПОД МОСТА, а тялото ти засега малко се опъва, но ще кандиса.
Боже, прибери си вересиите! :-):-)
цитирай
10. batogo - !!!:))) Коментарите на русоРобите по повод мнението ти за тях, ме накара да им поставя следната диагноза, Стар!
11.05.2021 18:14
РусоРОБИТЕ са безкрайно деградирали същества и това им личи от всяка тяхна дума или опит за мисъл, защото са се обрекли в служба на мрака. Те са жалка пародия на човешкия род и винаги ще са слуги на тъмните, подмолни сили, приятелю. Те винаги ще си останат в инфантилно състояние, защото отказват, пък и не могат с промитите си мозъчета да различат лъжата от Истината!
цитирай
11. starforlife - ~
11.05.2021 18:43
~ 5. и 6. getmans1
Изчакай "съобщението" ми в края на този коментар.
Хаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха ха ха


~ 7. silvest
Е, не, тоя не е баба, но пък преди да му отнема този чикиджийски кеф - беше личен помпиер на една такава.
Сега му остана възможността за това да я само плюсомамуца от куп фейкови профили, но...
Но и тази радост не съм решил - не съм му я отнел.
Ха ха ха ха


~ 8. morskipesni
ОК, ще оставя поредния ти напън да се покажеш що за идиот си.
И влизайки в стила ти, само да ти кажа, че ще ми трябват всички мостове.
Под "безбройните на Нева" например, ще паркирам бесбройните си - ха ха ха - западни автомобили.
Виж под КарловСКия (а не Карловия, неграмотнико) ще подслоня колекцията си от вина. Ха ха ха ха


~ 9. librarian
Перфактно си се справила, Биб, "клонинг мой" - ха ха ха.
Това с вината идва като по поръчка.
Тенкс.
Дори ще си позволя да го дам като пример на някого.
ПС: От месеци Корти е в Англия и не съм сигурен дали и кога ще реши да пише отново ТУК.
Но клонинг-мястото й се пази. Ха ха ха ха


~ 10. batogo
Те пишките - ха ха ха - от синусния си нерв не могат да различат, ти за лъжа и истина говориш.
Все пак това се философски понятия, а не материалистични.
А Диалектическият им материализъм не е стигнал до понятието Истина.
Застинал е на ниво лъжлива пропаганда.



А СЕГА ИСКАТЕ ЛИ ДА СЕ ПОСМЕЕТЕ И С ЕДНОТО ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ДА СЕ УБЕДИТЕ, ЧЕ АЗ КАТО ГОВОРЯ - НЕ ПРАЗНОДУМЯ?
Е как как?
Още ли не се сещате как и КЪДЕ?
ВЗЕМЕТЕ ПРЕДВИД, ЧЕ ДНЕС Е ВТОРНИК И АЗ ОБЕЩАХ НЕЩО!


................................................................................................ StarForLife™ ·1760884~5.22-196·
цитирай
12. dobrodan - Star, успял си да направиш нещо едва ли не невъзможно :),
11.05.2021 19:52
да бъдеш едновременно високоинтелигентен и щастлив :).
Не всеки е в състояние да се справи с подобна дилема.
Има различни видове телесна тъкан, която наричаме с един и същ термин - мозък.
У повечето хора освен костен такъв друг не се намира.
И малко гръбначен, да знаят кога да се наведат. После да си погледнат връзките на обувките и да решат, че май е време да ги пристегнат малко....
Пък то минал половината им ден :):):).
цитирай
13. starforlife - ~ 12. dobrodan
11.05.2021 19:57
Нали?
Точно като един... Дон Кихот! - Хаааааааа ха ха ха
А ако ли пък се чудиш защо реших да съм Дон Кихот, то да знаеш е понеже по времето, през което мамуцах АК(туалн)ОТО на Пръц... При мен звучеше една моя любима българска песен, която хей сега ще допълня в постинга и която отлично ми отива в такива моменти на мамуцане с интелектуални дегенерати.

Нека песента е поздрав за всички онези Дон Кихотовци (като мен - хе хе хе), които знаят, че да се надбягваш с дива (комунистическа) свиня е кауза пердута, но това не им пречи С ДЕЙСТВИЯ, а не празнодумие, да показват, че свинята е обречена на провал, защото скоростта на мозъка й е като на сакат охлюв, движещ се в/у гърба на куца костенурка и то в диаметрална на надбягването посока.

А АЗ ЧАКАМ СЛЕДВАЩИЯ ЛИНК ОТ ПРЪЦКО, ЗА ДА ПРОДЪЛЖА ДА СЕ "ГАВРЯ" С НЕГО, ПОКАЗВАЙКИ МУ РАЗЛИКАТА В "НИВАТА И КВАРТАЛИТЕ" НИ.

Докукане, ИЗРОДИИИИ.
И не преставайте да се усмихвате.


................................................................................................ StarForLife™ ·1760884~5.23-197·
цитирай
14. librarian - :-)
12.05.2021 12:57
В 11 коментар starforlife написа:
~ 9. librarian
Перфактно си се справила, Биб, "клонинг мой" - ха ха ха.
Това с вината идва като по поръчка.
Тенкс.
Дори ще си позволя да го дам като пример на някого.
ПС: От месеци Корти е в Англия и не съм сигурен дали и кога ще реши да пише отново ТУК.
Но клонинг-мястото й се пази. Ха ха ха ха


А СЕГА ИСКАТЕ ЛИ ДА СЕ ПОСМЕЕТЕ И С ЕДНОТО ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ДА СЕ УБЕДИТЕ, ЧЕ АЗ КАТО ГОВОРЯ - НЕ ПРАЗНОДУМЯ?
Е как как?
Още ли не се сещате как и КЪДЕ?
ВЗЕМЕТЕ ПРЕДВИД, ЧЕ ДНЕС Е ВТОРНИК И АЗ ОБЕЩАХ НЕЩО!

За мястото на Корти се шегувах, знаеш! :-)
А с това какви размери е приело "мамуцането" във вторник ще коментирам като спра да се смея! :-):-):-):-)
цитирай
15. librarian - :-):-):-):-)
12.05.2021 13:03
starforlife написа:
А ако ли пък се чудиш защо реших да съм Дон Кихот, то да знаеш е понеже по времето, през което мамуцах АК(туалн)ОТО на Пръц... При мен звучеше една моя любима българска песен, която хей сега ще допълня в постинга и която отлично ми отива в такива моменти на мамуцане с интелектуални дегенерати.


А АЗ ЧАКАМ СЛЕДВАЩИЯ ЛИНК ОТ ПРЪЦКО...

То спрях да се смея, но какво да коментирам, освен това, че освен да показа отсъствие на говорене без покритие и държане на дадената дума, си го направил с достатъчна доза липса на гаврене, но показвайки кой тип хора определят правилата в Интернет. :-)
Благодаря ти за смеха и кефа, Кихоте Георги (Star) Стоименов! :-):-):-):-):-):-):-):-):-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589487
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031