Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2021 20:20 - Хей, съблогери, къде са минусите ))))
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3190 Коментари: 15 Гласове:
12

Последна промяна: 26.11.2021 20:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тая вечер гледам и се чудя, как са изчезнали червените палчета под публикациите?!
Ми добре де, сега как ще беснеят многопрофилните ни съблогери с психически отклонения и другите пълни със злоба душички?!
Отнема им се полето да плюят по блоговете на хората, направо се чудя, как ще оцелеят...

Весела петъчна вечер на всички и хубава почивка!
Поздравът е с любим немски квартет, много весело и чаровно изпълнение!







Гласувай:
12



1. ka4ak - ВЕСИ,ОЩЕ,НЕ БЕШЕ УКРАСИЛА БЛОГА,С БОЛЯРСКАТА СИ ПРЕЛЕСТ:)))))))))
26.11.2021 20:36
17.05.2009 13:03 - ДНЕС,ЩЕ ВИ ОБЯСНЯ КАКВО СЪМ ИСКАЛ ДА ВИ КАЖА С ПОСТА открих кой се страхува от свободата!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 12932 Коментари: 35 Гласове: 3

Последна промяна: 23.05.2009 05:30


Едно прекрасно подобрение на системата в БЛОГ.БГ,се оказва дяволско изчадие и произвол на администрацията на блога!
Как може да разкриват тайната на моя избор?
Как ли ще защитя моята позиция,ако ме плаши да видите кой харесвам и за кой гласувам?
И после се чудите,че не смеем да застанем открито и да кажем,аз искам да е така!
Ще се светнете ли и ще разберете ли,че ние живеем в една държава която трябва да ни служи и ние си плащаме за това !
А който плаща,той поръчва музиката!

1.Едно прекрасно подобрение на системата в БЛОГ.БГ,се оказва дяволско изчадие и произвол на администрацията на блога!

Смятам,че е цветно и по красиво!Някак си ни прави по реални и излъчва близост и съпричастност!Личността посетила блога ти придобива и лице,независимо от това дали е истинска като образ!Имам позитивно усещане и чуството че пием кафе на една маса!

2.Как може да разкриват тайната на моя избор?

Нямам никакво притеснение,че някой може да види какво съм избрал и за кого гласувам!И не виждам защо трябва да се притеснявате от това!Притеснява се нечестния човек,защото се страхува от своя избор и страда от комплекси.Това е публичен сайт и след като участваш с
нещата които пишеш те са налице и се коментират.Модерацията е признак на слабост и страх,от свободата в нета!

3.Как ли ще защитя моята позиция,ако ме плаши да видите кой харесвам и за кой гласувам?
И после се чудите,че не смеем да застанем открито и да кажем,аз искам да е така!

Това е реалността,всеки има свое разбиране,но основното е липсата на увереност и вяра в себе си.Имаме позиция,но поради действителността в която живеем не се ангажираме да я защитаваме и се отказваме от свободата си,защото ни е страх!

4.Ще се светнете ли и ще разберете ли,че ние живеем в една държава която трябва да ни служи и ние си плащаме за това!

Това е двустранен договор между държавата и нас,като нейни граждани.Ние се съобразяваме със
законите/включително и моралните/ и редовно си плащаме вноските,че сме избрали да сме граждани на тази страна!

5.А който плаща,той поръчва музиката!

Ние плащаме,следователно ние си поръчваме музиката и аз искам да имам спокоен и пълноценен живот!И след като държавата не изпълнява договора си и разхищава нашите средства не мога да мълча и да се правя че всичко е наред!Аз си плащам и музиката не ми харесва!
И съм свободен и не ме е страх!


СЕГА МОЛЯ КОЙТО ЖЕЛАЕ ДА ПОМОГНЕ В ПОДОБРЯВАНЕ НА "СВОБОДНИ ПОЕТИ B blog-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
тук ka4ak/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251
цитирай
2. zax - Сещам се за един псевдоамериканец ...
26.11.2021 20:45
Сещам се за един псевдоамериканец дето изкорени едни, а внедрява други шашкънии.
Аман. Цялата ни история е осята с яничари.
:)))

цитирай
3. vesever - Владо, привет!Не следя подоб...
26.11.2021 20:54
Владо, привет!
Не следя подобренията в блога и не съм в течение със случващото се, гледам си само своя блог и на няколко стари приятели и на няколко нови приятели и това е.
Изненадах се, че са махнати червените палчета и веднага се сетих за злобните ни съблогери, които не могат да спят, ако не излеят злобата си с минусите, горките, колко ще страдат )))
цитирай
4. vesever - Заксън, не го знам кой е. На мен ми ...
26.11.2021 20:56
Заксън, не го знам кой е.
На мен ми липсват някогашните стари настройки на редактора, какви забавления ставаха, а, пък и толкова много интересни неща научих...какви времена бяха!
цитирай
5. zax - Е, то всички го знаят. :). . . Знам за ...
26.11.2021 21:05
Е, то всички го знаят. :)

... Знам за едни нови редактори, дето с тях ще печаташ пари. ;)
цитирай
6. vesever - Заксън, обади ми, де!За редакторите. ...
26.11.2021 21:08
Заксън, обади ми, де!
За редакторите. ))
Ти да видиш, щях да ти пиша, ала не ми остава време. По нашия край стават някои златни събития, в буквален смисъл на думата.
Ше си говорим ;))
цитирай
7. iw69 - О,
26.11.2021 21:44
много страдат сега злобните гадинки, изливат си злъчта сега в обидни коментари и лични съобщения. Но не е същото като минуса за тях, трябва да се потрудят да напишат нещо, пък и можеш да ги изтриеш. Минусчето беше точно като за тях, бързо и гадно, като наплюване.
цитирай
8. vesever - Ив
26.11.2021 21:48
Нали ))
Аз съм намерила начин да ги шкартирам от блога си - трия ги без да си правя труда да им чета излиянията.
Когато някой си покаже "рогата", минава в категорията "персона нон грата" )). И в един момент се отказват да ми се мяркат пред очите!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
26.11.2021 22:41
Има лимит на минусите!
А те минусчиите, са се престарали и са ги изразходвали Така, че до края на годината са безработни/ това им е работата/
Догодина лимитът щял да бъде още по- малък или нулев Потърпевшите от безразборните минуси ще бъдат допитани!Как да се процедира
Доколкото знам, например А.А., някои са станали нелегални! Не е време точно сега, но така са решили!

Лека нощ!
цитирай
10. vesever - Иване, лимит казваш, ами налага се, ...
26.11.2021 23:07
Иване, лимит казваш, ами налага се, в тези тежки времена... )))
Вдействителност не е хубаво няколко човека с отклонения да замърсяват целия блог, всеки иска чиста територия и е редно всекиму да бъде предоставена възможността да запази територията си чиста.
Лека нощ и на теб, усмивки!

цитирай
11. elenkokoschkov - ТЯ ДЮЛА СИ Е С ОТЛОНЕНИЕ ПО РОЖДЕНИЕ!
27.11.2021 07:14
vesever написа:

Вдействителност не е хубаво няколко човека с отклонения да замърсяват целия блог, всеки иска чиста територия и е редно всекиму да бъде предоставена възможността да запази територията си чиста.


:)))!
цитирай
12. nedovolen - Аз откакто съм пораснал, на упра...
27.11.2021 08:06
Аз откакто съм пораснал, на управниците не вярвам, та на един Глог.бг ли.
Те у живото ни сложиха видими маски да не можем да се виждаме, тук е същото.
:)))
цитирай
13. vesever - elenkokoschkov
27.11.2021 10:36
Съжалявам такива мизерни "душички", ала няма как да им се помогне...
цитирай
14. vesever - Ники, така си е, и аз на управниците ...
27.11.2021 10:38
Ники, така си е, и аз на управниците не вярвам.
Дори се удивлявам как може да има хора, които да им вярват.
А за блога, от 2008 г. съм тук, намерила съм своето кътче, където да споделям каквото ми е на сърце, намерила съм и приятели, с които прекрасно сме си комуникирали през годните, с повечето се познавам и на живо...какво повече да иска човек от един блог ))
цитирай
15. nedovolen - Веси, аз мисля съм година две по-...
27.11.2021 17:20
Веси, аз мисля съм година две по-късно.
И не пиша по някои съображения, които да не ги разисквам.
Може би, когато стане свръх напечено. Да ме прости Господ.
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4059087
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16016
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол