Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
28.11.2021 09:30 - Гонят ме от блога, защото върша безплатно родолюбиво дело. Довиждане!
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3771 Коментари: 26 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Администрацията на Инвестор ме задължи да изтрия всички снимки на красиви стари пловдивски къщи и орнаментите им, които съм публикувал тук последните 6 години, с цел съхраняването им за бъдещите поколения. Много красоти в Пловдив бяха унищожени от собствениците им последните 21 години. Аз ги снимах за Вас, оказва се, че съм ПРЕСТЪПНИК, понеже не печеля никакви пари от това мое РОДОЛЮБИВО дело. А защо никой не ми е създал проблем в Инстаграм или Фейсбук? И там поствам 6 години същите снимки! Аз не се крия! Ако съм престъпник, съдете ме! Защо съм снимал красивите стари пловдивски къщи?! Това не е престъпление; Имало много жалби на собственици на имоти, чиито къщи съм бил заснел, без разрешение... Айде стига бе! Аз не се крия и не печеля пари!!!! Съдете ме! Какво престъпление върша?! Съхранявам за бъдещите поколения красиви стари сгради, които ВИЕ ще разрушите, за да печелите пари!!! Довиждане, блог.бг! Бъдете живи и здрави! Нито една моя снимка няма да видите тук повече, много съм обиден!!!!


Тагове:   сгради,


Гласувай:
34


Вълнообразно


1. tonsun - Показаха ли ти оплакванията? Или ...
28.11.2021 10:13
Показаха ли ти оплакванията? Или законовото основание на база на което изискват да премахнеш собствените си снимките ?
Доколкото знам, ако няма изришна забрана за снимане, всеки може да си снима и публикува колкото си ще. Това да не са секретните обекти на военните, та да не може да се снима.
И аз публикувах подобни снимки от Пловдив. Те сега ще изкарам поста от Архива;)

Ами май Уважаемите са си повервАли много и ни правят на маймуни!
И е крайно време да си бием всите дружно "камшиците" от тук и да ги оставим сами да си пълнят блоговото пространство!

цитирай
2. valeska - Що за глупост!?
28.11.2021 10:22
Да снимаш къщи не е престъпление!
цитирай
3. deathmetalverses - Помолих да ми покажат оплакванията -
28.11.2021 11:12
tonsun написа:
Показаха ли ти оплакванията? Или законовото основание на база на което изискват да премахнеш собствените си снимките ?
Доколкото знам, ако няма изришна забрана за снимане, всеки може да си снима и публикува колкото си ще. Това да не са секретните обекти на военните, та да не може да се снима.
И аз публикувах подобни снимки от Пловдив. Те сега ще изкарам поста от Архива;)

Ами май Уважаемите са си повервАли много и ни правят на маймуни!
И е крайно време да си бием всите дружно "камшиците" от тук и да ги оставим сами да си пълнят блоговото пространство!


2-ри ден "ни дума, ни вопъл, ни стон..
" цитирам Балада за комуниста на В. Андреев, едно време ни караха да учим наизуст това стихотворение... Благодаря ти за отзива, ТонСан, приятелю! Хм, що 6 години не ми правят проблеми от ФБ и Инстаграм? Същото съм публикувал и там, преди в блог.бг... Явно някои туристически агенции са останали без доходи, защото заснех и показах тук всичко най-добро от Пловдив... Агенции, свързани с Инвеститорите.... Съдете ме, задници! Аз не съм анонимник, за разлика от вас, но съм работещ бедняк, така че няма да получат никакви пари от мен .. Хайде, вкарайте ме в затвора!
цитирай
4. deathmetalverses - Но според някоя амфетаминка
28.11.2021 11:17
valeska написа:
Да снимаш къщи не е престъпление!

(Пардон - напушена админка) от блог.бг Е!!!! Благодаря ти за отзива, приятелко!
цитирай
5. miri479 - Много съм озадачена,
28.11.2021 11:29
как така тези собственици са се оплакали точно на блог.бг... И като не са ти показали жалбите, не е трябвало да ги триеш.
цитирай
6. vacsine - Цялата админска паплач са едни м...
28.11.2021 11:57
Цялата админска паплач са едни малоумни некадърници. Мен ме трият вече поне 20ти път. И те не знаят защо. Поради малоумието им последния път са изтрили и профилите на хора, които нямат нищо общо с мене :) Педерасти, сър!
цитирай
7. pantaleev - Това вече минава всички граници.
28.11.2021 12:14
И аз съм заплашен от триене и тормозен от един админ. Бил съм тормозил потребител с обратна сексуална ориентация. Не трябвало да го критикувам. Заради същият май даже промениха и правилата с минусите. Кураж!
цитирай
8. panazea - Прехвърли си всичките снимки на
28.11.2021 12:31
blogger и там ще те последваме !
Съжалявам , че тук ще опустее без твоите снимки.
Не се сърди на модераторите , защото ги натискат.
Пречиш на някого , бъркаш му биснеса .
За съжаление в цял свят е така.
Не напускай блога , моля те !
Давай тук линк към твоите снимки извън блога !
С уважение ; Антоанета
цитирай
9. panazea - Когато тук изтриха целия блог на Лидия ,
28.11.2021 12:35
аз си направих копия на моя блог в blogger
Не знаех какво ще им хрумне на нашите.
Направи си паралелен блог и в wordpress
Има толкова възможности!
Тук само ще даваш линковете.
Тони
цитирай
10. nedovolen - Здравко, през тези години си нап...
28.11.2021 13:03
Здравко, през тези години си направил повече за Пловдив от кметовете. И то безплатно. А те с нашите средства.
Хич да не ти дреме, нищо не губиш от Глог.бг.
:)))
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
28.11.2021 13:28
Някой от собствениците, намазаните, вероятно имащ други намерения със собствеността, се е оплакал Пречиш на осъществяването им
Поискай причините за свемане на фотосите, които си публикувал Какъв закон си нарушил- общодържавен или на някой гаулайтер?
Не се отказвай, но и не публикувай повече нищо на тази тема Имаш толкова много други обекти! Не си създавай излишни емоции на база претенции на съвременни парвенюта!

Хубав ден!
цитирай
12. miri479 - Аз лично, бих те последавала
28.11.2021 15:14
и в други социални мрежи, предполагам, че и много други хора биха го направили, не си трови нервите с глупости:)
цитирай
13. barin - Здравей, Здравко. Много потреб...
28.11.2021 16:12
Здравей, Здравко. Много потребители се оплакват, че по някаква причина ги гонят или принуждават да напуснат. Ако напускаш- всичко хубаво и успехи на новото място, където си решил да се изявиш ти желая.
Поздрави!
цитирай
14. blackpredator - абе какво да ти кажа?
28.11.2021 17:10
вместо корали, в блога лека-полека, остава само тинята..
цитирай
15. shtaparov - Здравей приятелю!
29.11.2021 03:02
Не намирам че има важна причина някой да ти вменява вина за това- дали пък някой не те е блъфирал,представяйки се за уж администратор?
цитирай
16. deathmetalverses - Благодаря за подкрепата, Мири!
29.11.2021 07:34
miri479 написа:
как така тези собственици са се оплакали точно на блог.бг... И като не са ти показали жалбите, не е трябвало да ги триеш.

Деактивирах, защото се уплаших, Пловдивските графити, защото нямам копия на всички броеве във ФБ и Инстаграм. Обаче в неделя се консултирах с юристи по авторско и патентно право, така че от блог.бг и Инвестор не са прави. Приятен ден и успешна нова седмица. Но засега няма да публикувам нищо тук. Ядосаха ме.
цитирай
17. deathmetalverses - Такива са, приятелю!
29.11.2021 07:37
vacsine написа:
Цялата админска паплач са едни малоумни некадърници. Мен ме трият вече поне 20ти път. И те не знаят защо. Поради малоумието им последния път са изтрили и профилите на хора, които нямат нищо общо с мене :) Педерасти, сър!

Но сме гости в блог.бг, и се налага да ги търпим. Прочее, има доста по-свбодомислещи като ФБ и Инстаграм, където не правят парчета... Успешна нова седмица! От сърце: Здравко.
цитирай
18. deathmetalverses - Не бих се учудил, да е ТРОЛ!
29.11.2021 07:39
shtaparov написа:
Не намирам че има важна причина някой да ти вменява вина за това- дали пък някой не те е блъфирал,представяйки се за уж администратор?

През 2013-15 ми се случи същата случка два пъти... Уж вземат мерки за сигурността на сайта... Успешна нова седмица, приятелю! Здравко.
цитирай
19. deathmetalverses - Много, ама много си прав, приятелю!
29.11.2021 07:42
blackpredator написа:
вместо корали, в блога лека-полека, остава само тинята..

Накрая в този блог ще останат глистите... Царство им небесно! Благодаря ти за отзива и подкрепата!!! Здравко
цитирай
20. deathmetalverses - Благодаря ти за признанието, приятелю!
29.11.2021 07:44
nedovolen написа:
Здравко, през тези години си направил повече за Пловдив от кметовете. И то безплатно. А те с нашите средства.
Хич да не ти дреме, нищо не губиш от Глог.бг.
:)))

Има и глог в дир.бг., където също съм регистриран освен във ФБ и Инста. Успешна нова седмица!
цитирай
21. deathmetalverses - Ти разбираш ли, че ме гони ТРОЛ!??
29.11.2021 07:48
barin написа:
Здравей, Здравко. Много потребители се оплакват, че по някаква причина ги гонят или принуждават да напуснат. Ако напускаш- всичко хубаво и успехи на новото място, където си решил да се изявиш ти желая.
Поздрави!

Няма закон в РБ, който да ми забранява да съхранява м безплатно за бъдещите поколения красиви стари сгради, които ще бъдат съборени от квази-собственици МУТРИ?!
Аз върша патриотично дело, като Раковски, разбираш ли?! Лек ден и приятна нова седмица, въпреки че коментираш без да си ме разбрал.
цитирай
22. deathmetalverses - Благодаря ти за подкрепата, приятелю!
29.11.2021 07:50
pantaleev написа:
И рз съм заплашен от триене и тормозен от един админ. Бил съм тормозил потребител с обратна сексуална ориентация. Не трябвало да го критикувам. Заради същият май даже промениха и правилата с минусите. Кураж!

Да си жив и здрав! Здравко
цитирай
23. deathmetalverses - Бръкнах в бизнеса на туристически агенции,
29.11.2021 07:54
panazea написа:
аз си направих копия на моя блог в blogger
Не знаех какво ще им хрумне на нашите.
Направи си паралелен блог и в wordpress
Има толкова възможности!
Тук само ще даваш линковете.
Тони

Които може и да фалират заради К-19, като изщраках и показах тук най-добрите и красиви стари пловдивски къщи, та не могат да водят туристи тук. Всеки може да види Пловдив, най-доброто от града, без да правят гуша тези паразити! И някои близки до Инвестор решиха да ме сплашат.... Приятен ден и успешна нова седмица!!!!
цитирай
24. deathmetalverses - Май че става дума за трол, скъпи приятелю!
29.11.2021 08:28
tonsun написа:
Показаха ли ти оплакванията? Или законовото основание на база на което изискват да премахнеш собствените си снимките ?
Доколкото знам, ако няма изришна забрана за снимане, всеки може да си снима и публикува колкото си ще. Това да не са секретните обекти на военните, та да не може да се снима.
И аз публикувах подобни снимки от Пловдив. Те сега ще изкарам поста от Архива;)

Ами май Уважаемите са си повервАли много и ни правят на маймуни!
И е крайно време да си бием всите дружно "камшиците" от тук и да ги оставим сами да си пълнят блоговото пространство!


Може би за 5-ти път ми се представя за екип на блог.бг... Жалки смешници! Обаче ме уплашиха здраво, та си деактивирах всички броеве на списание Пловдивски графити, защото нямам копия в Инстаграм и Фейсбук. Благодаря ти за отзива! Да си жив и здрав много години! Здравко
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей отново, приятелю!
29.11.2021 08:46
Наистина, може да е провокация!
Направи запитване към блогбг, от тях ли идва забраната ,като я приложиш! Преди това, провери изпращача, активен ли е, трол ли е!?

Хубав ден!
цитирай
26. sparotok - !
29.11.2021 11:23
Blog отдавна е помийна яма, просто потърси някоя нормална платформа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569158
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!