Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2017 18:49 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО Инспекторат към ВСС
Автор: jivko1128 Категория: Новини   
Прочетен: 737 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.09.2017 09:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                   ОТВОРЕНО ПИСМО ДО Инспекторат към ВСС                                                                                                                 
                          
ОТВОРЕНО ПИСМО                                     
                           
                              СТАНОВИЩЕ
 
От Живко Желев Бъчваров- общински деятел от гр. Сливен- GSM: 0887027608, Email:jivko2811@gmail.com 
image

Относно: Критериите за оценка при атестирането на магистратската работа, за прозрачност и подобряване на достъпа до атестирането на кандидатът за председател на Висшия Административен Съд  ГЕОРГИ ЧОЛАКОВ,  че съдебната власт е независима,  но не е безконролна. Категорично съм против издигането на кандидатурата при  атестирането  за избора на съдия Георги Чолаков за председател на Висшия съдебен съвет .  Мотоманските му прояви,  за който трябва да е дисциплинарно уволнен,  са за търговия с влияние.  Желая незабавно да обърнете внимание.  Това се случи на 28.03.1995г. През 1993 г. Георги Чолаков става председател на Районния съд в Сливентогава в писмен вид бях подал сигнал, че в Сливенския съд  има корупция. Имах дело в Нова Загора което е образувано НОХД № 331/1996 г. и продължи в ЯОС дело НОХД №833/ 1998 г. Всички съдии от Районен съд Нова Загора  си направили отвод по делото и същото с изх. № 247/03.05.1997 г. е изпратено на Окръжен съд Сливен за определяне на компетентен съд, което съдиите многократно и умишлено го отлагаха,  но те обичаха да им дават, а аз съм врагът на корупцията. След като не съм посочил в сигнала срещу кои съдии пряко съм отправил думите, че са корумпирани, тогавашният председател на районния съд Георги Чолаков постави имената на част от съдиите, които са гледали делата, а те обичаха да взимат. След него той  изреди заместник- председателя на районния съд Юлияна Колева съдия във ВСС, след нея последваха Божидар Райнов и други като Светла Цолова /сега съдия в Апелативен съд Бургас/, които  в оригинала на „Обвинителния акт” ще видите. През 1995г. Районен прокурор беше известната прокурор Кети Бозукова, а председател на Окръжния съд е съдията  Иван Димов /доскоро съдия в ВСС /.  До този момент прочетох все известни съдии, които са  остатъка от съдебната система през това време. Беше заведено дело за оклеветяване на съдиите, на които никога  не съм споменавал имената в сигнала, по- скоро сами се разгадаха. В хода на делото алчността на съдиите се изразяваше в това, че направиха искане на всеки да бъде изплатено от мен по 300 000 левазащото съм им подронил авторитета. Последваха и други съдебни заседания, но в различни в страната съдилища, бях разиграван от тях като циркаджийска мечка. Стигна се до там, че  един от съвестните съдии се оттегли от играта, която  искаха да изиграят, но действително корупция имаше в съда и се стигна до там, че делото което беше заведено срещу мен, беше загубено от алчните господа съдии. Разноските по делото, които направих, бяха повод да ви покажа, че корупцията е това, което в българите е вроден талант от остатъка от съдебната система през това време,  който не са описани, че са забавяни и едно дело се решава година,  две и повече.  Затова имам право да се обърна към Вас да извършите проверка и бъде отстранен, за да не дадете възможност на този съдия да опетни българския  Върховен административен съд.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4430907
Постинги: 1905
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930