2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Прочетен: 633 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 26.12.2020 18:17
ДО ПРЕЗИДЕНТА
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
КОПИЕ: ДО MИНИСТЪР – ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
Относно: Незаконността на Конституцията на Република България, приета на
13.07.1991 г.
От
Радка Димитрова Сиренкова и Живко Желев Бъчваров
УВАЖАЕМИ г-н ПРЕЗИДЕНТ,
УВАЖАЕМИ г-н МИНИСТЪР – ПЕЕДСЕДАТЕЛ,
Обръщаме се към Вас, за да Ви уведомим, че Конституцията на Република България е незаконна от 13.07.1992 г. и изборите за народни представители, които ще бъдат проведени през 2021 г. ще бъдат незаконни за пореден път, както са незаконни всички проведени избори в България след 13.07.1992 год. .
Обстоятелствата, които определят незаконността на Конституцията са следните :
- Конституцията на Република България е приета от Седмото Велико Народно събрание и е в сила от 13.07.1991 г. Съгласно параграф 3, ал. 3 от Преходните и Заключителните разпоредби на разпоредби на Конституцията на Република България в тригодишен срок от приемането на Конституцията трябва да бъдат приети законите, които изрично са посочени в Конституцията. Това не е направено. Съгласно параграф 4 от Преходните и Заключителните разпоредби на Конституцията на Република България : „Определената с Конституцията организация на съдебната власт влиза в действие след приемането на новите устройствени и процесуални закони, които трябва да бъдат приети в срока, посочен в параграф 3, ал. 2 .“. Срокът за приемането им е една година. Не е спазен едногодишния срок от влизане на Конституцията в сила от 13.07.1991 год. Срокът за приемането, обнародването и влизането в сила на законите, свързани със съдебната власт са изтекли на 13.07.1992 год.
- Считано от 13.07.1992 г. към настоящия момент всички закони, постановления и нормативни актове, приети след 13.07.1992 г. са незаконни и държавата Република България не съществува. Третата българска държава, създадена през 1879 г. не съществува като международно- правен субект.
- Всички действия, предприети от законодателя след 13.07.1992 год. са незаконни и всички правни актове, приети след 13.07. 1992 г. по отношение на съдебната власт и всички други приети закони от Народното събрание след 13.07.1992 год., са незаконни, неконституционни и нищожни. По силата на изложените факти, всички актове на властта – законодателна, изпълнителна – централна и местна и съдебна власт, са незаконни. По силата на изнесеното – много от законите и кодексите в съдебната власт са приети след 15,16,17 години – извън посочения срок – 13.07.1992 год. – без посочено правно основание и са противоконституционни, и нищожни по същество. Съгласно чл. 5, ал. 1 и ал. 2 от Конституцията на Република България - „Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да й противоречат.“, „Разпоредбите на Конституцията имат непосредствено действие“ - се отменя цялото законодателно творчество на всички народни събрания след 13.07.1992 година до настоящия момент. Това означава, че от 13.07.1992 год. законодателната, изпълнителната – централна и местна - и съдебната власт в Република България, са нелегитимни. Нелегитимността на посочените власти след 13.07.1992 год., дава основание да се смята, че от 13.07.1992 год. всички избори за народни представители, за президент и за вицепрезидент, за правителство, за местни органи на власт и пр., са нелегитимни и незаконни. Всички политически партии, които са регистрирани след 13.07.1992 год. и участвали в изборния процес в Република България, са нелегитимни и незаконни.
- Към настоящия момент не е ясно дали в България не е действаща Конституцията на Народна Република България, която е приета на 18.05.1971 год.. Всички законодателни, изпълнителни, съдебни и пр. мероприятия, извършвани в България след 13.07.1992 год. дефакто са нищожни, нелегитимни и подлежат на правораздавателни действия..
УВАЖАЕМИ г-н ПРЕЗИДЕНТ,
УВАЖАЕМИ г-н МИНИСТЪР – ПЕЕДСЕДАТЕЛ,
Във връзка с изнесеното по-горе, Ви уведомяваме, че поради несъществуването на Република България като легитимен международно- правен субект незабавно трябва да бъде свикано Учредително Народно събрание, което да утвърди създаването на Четвъртата Българска държава. Учредителното събрание не е в правомощията нито на това обикновено Народно събрание, нито на правителството, нито на президентската институция, защото са незаконни институции. Всички участници в политическия процес в България, всички участници в изпълнителната власт - централна и местна власт, всички участници в съдебната власт – прокурори и съдии, са заемали публичните си длъжности незаконно. Те са се клели в несъществуваща Конституция и изпълнявали правомощията си в несъществуваща държава. Учредителното събрание, което ще учреди Четвъртата българска държава, ще отмени всички законодателни и нормативни актове, приети след 13.07.1992 г. поради тяхната нелегитимност, незаконност като нищожни такива.
Дата : 09. 12.2020 год.Забележки към Проекта на Конституцията Радка Сиренкова:
- Чл.1 ал.5 и ал. 6 – имат едно и също значение.
- Чл. 2 ал.4 и ал. 5 – „ Цялото управление произтича и принадлежи на народа.“
- Чл. 2 ал. 3 и ал. 6 - имат едно и също значение
- Чл.3 ал.5 и ал.6 могат да се обединят в една : „Всички държавни служители носят лична отговорност за своите действия или своите бездействия пред закона.“
- Чл.4 ал.2 се обезмисля от ал. 1.
- Чл.5 ал.2, ал.3 и ал.4 могат да се обединят : „България се управлява съгласно Конституцията, Решенията, взети след проведени референдуми и Законите на страната.“
- Чл. 6 – премахнете думата „природно“.
- Чл.7 ал.2 и ал.3 се обединяват в една : „Конституцията определя принципите и правилата за справедлив начин на живот.“
- Чл.7 ал.6 повтаря ал.1
- Чл.7 ал. 7 и ал.8 се обединяват в следната алинея : „Всички спорни закони се приемат и утвърждават след проведен референдум.“
- В чл. 10 няма алинея, която да произхожда от ал.7 и да предвижда възможност за отнемане на обществената собственост, ако не се използват съгласно изискванията на конкурса.
- Чл.10 ал.10 е свързана с чл.11 ал.1 и ал. 2 – да се преработи или прехвърли в чл. 11. Не е уточнено какво са Общини и Общински територии.
- Чл.11 ал.4 и ал. 5 – Земята е също обществено средство за производство. Би трябвало чл.10 и чл.11 да се преработят и обединят.
- В Чл.11 и чл.14 има дублиране – Земята е обществено богатство, но е и средство за производство.
- Чл.10 ал.5 и чл. 31 ал.1 – един и същи текст.
- Чл.41 – след като говорим за народно управление, в което няма да има партии, редно ли е да има партии и партийни членове?
Глава пета : Образование
- Чл.59 ал.3 – Не може възрастта да се слага като критерий за задължителност в образоването. На каква база се определя задължително образование до 16 годишна възраст? Това как е обвързано със степените на завършено образование?
Образованието трябва да е обвързано със степените на образование – начално, основно, средно и пр. На 16 години едно дете по здравословни или други причини, свързани със степента на зрялост на мозъчната кора и психичните процеси може да е завършило начална степен на образование, друго да е завършило основната степен на образование, а трето – да е завършило и средно образование.Поставянето на възрастова граница за задължителност на образованието до 16 годишна възраст е дискриминационно спрямо децата с обучителни проблеми – хиперкинетичен синдром, с дефицит на вниманието, с различните форми на дислексия. На този етап в образователната ни среда голям процент от децата са с обучителни проблеми.
- В чл.59 липсва разпоредба, която позволява на общностите да създават свои общностни училища, които се създават и финансират от общността. Липсва алинея, в която се посочва участието на гражданите и родителите в управлението на образованието – в детските градини, училища, институти. Липсва алинея, в която да се посочва, че приоритетно се развива домашната форма на образование.
- Чл.84 ал.2и ал.2.1 – След като няма да съществуват политически партии, не може да има Държавни лица, които са политически неутрални или да представляват политически формации.
- Чл.104 ал.1.1 и ал. 2.1 – няма народни представители. Кои са те?
- В Преходните разпоредби параграф 1 противоречи на параграф 2. Великото народно се разпуска след приемането на настоящата конституция и изборът на следните органи : Орган народен контрол, Държавен съвет … Няма как да саморазпуснеш събрание, а то да продължава да функционира според ал.2.
Радка Сиренкова
http://www.bta.bg/bg/pressclub?fbclid=IwAR3aZPY5VpnH89PBz8R98CgSeO54B6xYRLmzcW53OIrF6--RCJjYYkGAh9kЧестита Коледа!