Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2021 21:18 - Живот, ДНК и порядък
Автор: anaevada Категория: Поезия   
Прочетен: 740 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Не искам да заспивам.

Кротко лежа и не затварям очи. 

Забравям дъха ти, 

но той ме спомня. 

Забравя зова ти, 

но той ме вика. 

Привиквам към всичко. 

Привиквам всичко да се обърне 

и да ми зашлеви шамара, който заслужавам. 

Викам, крещя, моля се. 

Всичко или нищо. Всичко е нищо. 

Привиквам към крясъци и мълчание. 

Към следите и липсите им. 

Твоите, моите. 

Онези липси на следи. 

И следите на липсите. 

По тялото ми. 

По тялото ти. 

Никаква твоя следа

няма да ме отведе в съня ми. 

Освен следата на твоите сълзи, 

покапали по блузата ми. 

И онази следа,

която оставиха милванията ти по кожата ми. 

Кожата ми – следа от живот, 

ДНК 

и порядък. 

Безпорядъчно. 

Весело. 

Тъжно.

Без значение. 

ДНК-то ми се обръща в гроба си – моето тяло. 

Хаосът, от който си тръгнах, 

остави следи от безвремие.

Безсмислено смислена търся пътя обратно. 

Към гроба. 

Към хаоса. 

Към тебе. 

Оставих смисъла някъде върху кожата ти – 

ти си моят гроб, в който искам да легна. 

Следи от сън покриват лицето ми, 

тъга покрива твоето. 

Но никой умиращ не мисли за гроба си. 

Още много следи от живот ме очакват. 

Живот,

ДНК 

и порядък.




Тагове:   живот,   порядък,   ДНК,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anaevada
Категория: Лични дневници
Прочетен: 266151
Постинги: 208
Коментари: 225
Гласове: 1039
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031