Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2009 22:46 - АРХИВИТЕ СА ЖИВИ-ТЕ СА ЖИВИ
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 1174 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.09.2011 07:52


                                                                                              ДО НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ                                                                                                                                                                              Комисия по правата и вероизповеданията, жалбите и                                                                              петициите на гражданите                                   ЗОВ ЗА ПОМОЩ – ЖАЛБА                 От Живко Желев Бъчваров гр. Сливен кв. Речица                    Ул.Малина № 9 ЕГН:XX1128ХХХХ       Обръщам се към Вас защото живота на майка ми е във Вашите ръце, а той е измерим в часове. Майка ми е с над 95% нетрудоспособност и онкоболна от години.Аз съм без баща от 1959г.     През зимната февруарска 1959г. аз се прибирам с баща ми, при нас се приближават трима същите щракват белезниците на баща ми. Заведоха ни в Сливенското околийско, вечерта прекарах там при дежурния а баща ми го прибраха. Сутринта мене ме пуснаха и ми казаха че баща ми има работа и да не го чакам той скоро няма да се прибере. От тогава повече не го видях никой не знаеше къде  не ни и казваха.През 1964г. от негови приятели аз бях осведомен че баща ми е убит и никъде нищо да не казвам. За смъртен акт изобщо нищо не знаехме не ни казва а не съм споменавал.     Обръщам се към Вас защото изминаха двадйсет години от дело №4/90г. за жертвите в „Лагера на смъртта” а баща ми е в списъка петдесетата жертва с два смъртни акта. Имаме право на морално и материално обещитение и по този повод искам от всички зависими инстанции документ в който да се докаже че баща ми от 02.02.1959г до убийството на 19.02.1960г.е бил лишен без присъда и тогава с този документ ще ни бъде изплатено обещитението а и ще помогна на майка ми за живота и.        Моля като най Висша инстанция от която зависи живота на майка ми да решите трябвали собствената ми майка като куче да си отиде от този свят защото съдбата и комунистите така са решили.      Народ без история не е народ, а варварен на собствения си народ. ПОМОГНЕ ТЕ НИ В ИМЕТО НА ДНЕШНАТА ПОТЪПКАНА ДЕМОКРАЦИЯ!!!                  04.11.2009г.

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ЧЕТИРИДЕСЕТ И ПЪРВО НАРОДНО СЪБРАНИЕ   КОМИСИЯ ПО ПРАВАТА НА ЧОВЕКА, ВЕРОИЗПОВЕДАНИЯТА, ЖАЛБИТЕ И ПЕТИЦИИТЕ НА ГРАЖДАНИТЕ ------------------------------------------------------------------------------------------------- пл. „Княз Александър I” № 1, тел. 939 3357; 939 2234                                            953-14/ …. София………/2009 г.                                                ДО Г-Н ЖИВКО ЖЕЛЕВ Е-MAIL: jivko.bachvarov.jelev@gmail.com                                         УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ЖЕЛЕВ,               Както Ви писах и в предишното писмо, напълно съм убеден, че имате всички основания да получите предвидените  в Закона за политическа и гражданска реабилитация на репресирани лица еднократни обезщетения или добавки към получаваните пенсии. Вие не сте първият български гражданин, репресиран от комунистическото управление, който не може да получи исканите документи за доказване на осъществената спрямо него репресии поради нежеланието на компетентните органи да му предоставят нужните документи. В стремежа си да Ви бъдем полезни, експерт на комисията осъществи  контакт с кабинета на заместник-министъра на правосъдието г-жа Даниела Машева по Вашия въпрос. Г-жа Машева е председател на Централната комисия по чл. 4 от ЗПГРРЛ, която решава всички спорни въпроси относно това дали едно лице е било жертва на политическа репресия. Комисията заседава всеки понеделник от 15 ч. в сградата на Министерство на правосъдието на ул. “Славянска” № 1. От кабинета на зам. министъра предложиха да предоставите всички документи, с които разполагате, преди заседанието на централната комисия за преценка дали са достатъчни за признаване на правата Ви на репресиран от комунистическата власт. Според нас това е най-бързият начин, по които Вие бихте могли да решите Вашия проблем. Ако сте съгласни с нашето предложение, моля потвърдете предварително датата на Вашето идване, за да можем да осъществим контакт с кабинета на г-жа Машева, за да бъдете приет. Бих искал да Ви информирам, че срокът за подаване на документи за обезщетения и добавки към пенсиите изтича на 31 декември 2009 г.            ПРЕДСЕДАТЕЛ:                                                                                      /ЙОРДАН БАКАЛОВ/  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4431202
Постинги: 1905
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930