Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 07:56 - Как баща ми беше арестуван от ДС и повeче не се появи
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 3510 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 02.09.2010 15:44




image  image
image 





           
Как   баща   ми  беше  арестуван от ДС  и повeче не се появи   През януари 1959г.майка ми беше принудена от ДС да се разведе. Фиктивния развод по нареждане на ДС беше извършен, но живееха заедно с баща ми. В мразовитата февруарска вечер / 02.02.1959г./ пребирайки се с баща ми пред нас застават три лица които щракват белезниците на баща ми и ни отвеждат в околийското. Прекарах вечерта при дежурния и на сутринта ме заведоха в къщи като ми казаха че баща ми има работа и да не го чакаме повече. От този ден баща ми не съм го виждал повече, а на майка ми от милицията не и даваха никакви сведения, като и казваха че няма право да се интересува защото са разведени. Така майка ми нямаше никаква вест за баща ми. Брат ми чиракуваше на една бахча при Златеолу, а мене ме заведоха в един дом за деца. Така майка ми остана само със сестра ми и нямаше право да се интересува за мене. През 1964г. от приятели на баща ми бях осведомен че баща ми е убит по жесток начин на някаква си кариера. Веднага казах на майка ми, но същите негови приятели са и казали по-подробно преди мен. Не ми е казала веднага с цел да не ми се отрази на учението. Баща ми беше занаядчия от стар род бъчвари, когато ходи да прави кадуси въвстарата винарна той вземаше и мене с него. Аз бях неотлъчно като дете с баща ми, пребирайки се за в къщи се отбиваше при него ви стари приятелии споменът ми е че постояно приказваше против тогавашното правителство, за войната за Вълко Чарвенков и много мразише Антон Югов.Спомням си че много разказваше вицове за тях, беше ме научил да казвам един виц за Хрусчов и аз да го разказвам при събиране с приятели те му. Баща ми  го задава и аз трябваше да отговарам когато никои не отговори, а той е „- Кажи в кой джоб си слага Хрусчов гребенчето”, Хрусчов беше без коса а той беше вожда на СССР. Помня когато бяха събитията в Куба как един път когато виеха сирените той ме скри в една каца в мазето а те отидоха в скривалищата ,тогава бях открит от един войник и той ме заведи в околийското което беше близо до нас. Там баща ми ме прибра като го бяха били защото ме е скрил а не съм бил  с тях.Сирените бяха пуснати за да се пробва каква е реакцията при евиентоална защита и затова баща ми ме скри за да не хода с тях. Картата с черепите се роди в зората на „първите демократични” промени когато Желю Желев бе шеф на НКС на ОДС. В процесът за „Лагерите на смъртта” остана само дело №4/90г. за „Трудовата група” край Ловеч. Делото беше за убийствата на 147 лагеристи. Процесът за лагерите, от който остана само дело за „Трудовата група” край Ловеч е в архива с гриф „Строго секретно!”(И-44/17.03.1994г.). Презован бях на 21.07.1992г. от Прокуратурата на въоръжените сили да се запознае ми с материялите по дело№4/90г. в съдебната палата ст.41 ет.4 при прокурор Теофилов за баща ми Желю Иванов Желев Бъчваров които е убит, там видях че има два смъртни акта за баща ми и че на 03.02.1959г. е задържан и е записано че е починал на 19.02.1960г. Много кратно съм изисквал да ми бъде издаден докумен за баща ми че е бил лишен от свобода без съд, за тези документ отговарят ми от ВКС че е от компетентност на Министерството на вътрешните работи в което се съхраняват оригиналите за задържането на лицата в ТВО по линията та НМ. Същият е отговора от КРДОПБГДСРСБНА  


                 ДАЙТЕ МИ господа министър на МВР документа за лишаването от свобода на БАЩА ми В ИМЕТО НА ДНЕШНАТА ПОТЪПКАНА  ДЕМОКРАЦИЯ!!!        Народ без история не е народ, а варварин на собствения си народ.


Един от смъртните му актове.




Тагове:   как,   баща,


Гласувай:
4



1. konstant7 - Привет !
24.11.2009 23:39
Поздрави за доблестта и решимостта Ви да търсите,докрай истината за баща си .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4432566
Постинги: 1906
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930