Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2009 16:01 - НА БАРЕКАДАТА ПРЕДИ ДВАНАЙСЕТ ГОДИНИ
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 1217 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.11.2015 12:01


jivko1128 (10.05.2009 г. / 22:13ч.) НА БАРЕКАДАТА ПРЕДИ ДВАНАЙСЕТ ГОДИНИ
На 19 април 1997г. бяха изборите на Иван Костовото правителство. Тогава беше хипер инфлацията, създадоха я Костовистите. В Сливен тържестваха победата на СДС с концерти на Лили Иванова и много други изпълнители. От тук вкарахме шест депутати и всичките баш мошеници, и изкрадоха всичко от държавата. Тогава и се изродиха мафиотите, сутеньорите и свръх мошениците, никои от тези оберджии не влезе в затвора дори свръх мошеник остана още за да обира, но като цветарка обикаля партиите да го вземат. Марио Тагарински се казва,  аз мога да ви кажа как се подменяха бюлетините за да го сложихм от Ямбол в Сливен, за да стане депутат.Няма да ви казвам за останалите но ще им спомена имената защото те не се завърнаха повече в Сливен, има още какво да ограбват другаде. Иван Димов, Ева Жечева, Кети Граматикова, Асен Гагаузов от БСП и други знайни и незнайни мошеници край тях, затова припомнете си за да не се повтори. Бойко ако дойде и умрелите мутри ще възкръснат, за да почнат да ни обират, това е от мене, другото наслука, за да не плачи ме пак. jivko1128 (11.05.2009 г. / 17:33ч.)
Защо смятате че държавата ни ще се оправи. ДОКАТО В СЪДА И ПРОКУРАТУРАТА ИМА СКРИТА КОРУПЦИЯ ЩЕ ИМА И ТАКИВА КОИТО ЩЕ НИ ГРАБЯТ. Питам се защо прокурора Борис ВЕЛЧЕВ не вземе в ръце това което Яне Янев иска да направи за страната ни - аз ще ви отговоря. През 1960г.към ЦК на БКП имаше един другар в тогавашното бай Тошово управление, той бесеше у колише, и се казваше Борис Велчев, така че сегашния Борис Велчев е внук на него и е кръстен също на него. Или поговорката какта се казва кръвта вода не става или гена се размножава. Поварвайте ми че вълка агне няма да стане, вълът козината си мени но нрава не и за да не се размножават тези гени в Китай за тези който не знаят ще им кажа че имаше един вожд Мао Зе Дун който ги скопяваше и така само че в Китай в неговото управпение вълците станаха агнета. Съветвам тази практика и при нас да се приложи а тя може единствено като Яни Янев иска да я даде в ръцете на прокурора а тай да я скопи и тогава държавата що годе ще тръгне напред. Спирам до тук защото мразя комунизма но невавиждам днешната демокрация, аз се борех през 1990г за нея но сига вместо агнета виждам само вълци и то доста единаци. Пише ти ми вълците заедно може ли да ге унищожим, така както прави Яни Янев също и аз ги знам но много преди него съм заплашван и затова на прокуратурата и знам както гласи поговорката „ и кътните зъби” да ни ви разправям че през 1960г. оня Борис Велчев под негово ръководсто беше убит баща ми и кучетата са го изядоха на остров „Перелика”. Ако иска сегашния прокурор Борис Велчев да провери той може спокойно да даде ход на дело№4 от 1990г. което е за убитите 147лагеристи край Ловеч и Сравена, а не то да стой в архива под гриф „строго секретно” тогавашния прокурор Иван Татарчев там го прати но сега него го няма при свети Петър отиди, и то в големия казан. Така че има още много място в този казан. Ще изброя поне някои от тях, който заговорничат помежду си а ти са като почнеш от тези дето аз помня Вълко Червенков, Антон Югов, Тодор Живков, Андрей Локанов и много други знаини и незнайни комунисти и мутри за който вие не знаете днешно време младите а също и водещите по телевизиите като Бареков, често употребяват думата аз разбирам от политика- това е много трудно да се каже. Никога не ставай първи защото първият винаги се нарежда при сегашната демокрация последен, такъв съм сега и аз  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4422754
Постинги: 1904
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930