Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2009 10:06 - ОТВОРЕНО ПИСМО-АРХИВИТЕ СА ЖИВИ
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 1329 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 13.01.2012 16:11


                  ОТВОРЕНО ПИСМО    ДО      МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ      НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ      ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ      И ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОННИ  МЕДИИ    ДО Г-Н ГЕОРГИ ПЪРВАНОВ, ПРЕЗИДЕНТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ДО Г-Н БОЙКО БОРИСОВ,
МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ДО Г-Н ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ,
МИНИСТЪР НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

НА ВНИМАНИЕТО НА ДЕПУТАТИТЕ
ОТ ЧЕТИРИДЕСЕТ И ПЪРВО НАРОДНО СЪБРАНИЕ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Уважаеми господин Първанов,
Уважаеми господин Борисов,
Уважаеми гостподин Цвеганов,
Уважаеми госпожи и господа депутати,

Уважаеми Господа  Депутати, Демократи и Вие Управляващи от Държавна сигурност,      Във връзка с подадената ми жалба до Вас и отговора от Министерството на вътрешните работи,
Ви уведомявам следното:
   От извършената проверка от САД „Информация и архив” изкарват баща ми че е бил по КРИМИНАЛНА ЛИНИЯ в „Лагерите на смъртта” но никога не ми е отговорено на това което искам в реалността за да се опровергаят техните НЕ истини!!!   Как след двайсет години действат остатъците от Държавна сигурност в България   Баща ми е задържан на 02.02.1959г. заедно с мен, сложени му са белезници веднага след задържането и сме отведени в околийското.На 03.02.1959г. от околийското ме завеждат в къщи като ми казват че баща ми има работа с тях и повече да не го чака ме. От приятели на баща ми е казано че баща ми е убит по жесток начин. Питам в момента Министъра на вътрешните работи следното:        1-     Защо майка ми е принудена от прокуратурата и от ДС да се разведе петнайсет дена преди да бъди арестуван, и след развода баща ми е арестуван.-целта на ДС е една, че няма право да се интересува за задържанито нито за последиците защото няма брак?        2-     Защо след като е арестуван на 02.02.1959г. заповедта е издадена за въдворяване на 05.02.1959г.- арестуван е без издадена заповед от Министъра?       3-     Защо ми е изпратено копие от заповедта което не отговаря на оригинала а е преработвано, това е системата от ДС която е в сила и към момента да не се предоставят оригиналите.       4-     Защо списък №7 от 14.10.1959г. е в не оригинален вид, а ми е изпратено копие което е подправено, това е видно от различието от шрифта, тогава пишещите машини бяха с друг шрифт аз точно такава имам и мога да докажа че това не отговаря на оригинала.       5-     Защо под №108 е записано Желю Иванов Желев Бъчваров роден на 22.10.1922г. и живее на ул. В. Коларов №31, когато нищо не отговаря на истината а това доказва че всичко е написано много по късно от убийството на баща ми. А ще допълня че със същата фамилия има друга жертва и тя отговаря на присъдите и годината на раждане, но хубаво направиха че аз имам техните подправени копия който са доказателство за метода на работа от остатъците на ДС.        6-     Защо след като искам да ми бъдат предоставени двата смъртни акта на баща ми не ми предоставят нито един. Питам Министъра къде са издадени смъртните актови къде е погребан баща ми, на това нямам никакъв отговор.       7-     Защо е записано че е осъждан девет пъти когато не може да ми го докажи, това е машината на ДС, пише така че мисли че ще заблуди врагът си но се лъжи. В отговор на присъдите като негов син ще ги кажа а и това маже да се потвърди от ВКС с доказателства. Първото дело е осъден на шест месеца на основание чл.313 НЗ през 1950г. и постъпва в затвора гр.Сливен на 20.03.1950г. освободен от затвора на 20.05.1950г. лежи два месеца и е пуснат защото по поправените копия от заученото от ДС е криминален престъпник. Второто дело е осъден на една година на основание чл.126 НК през 1953г. и постъпва в затвора гр.Сливен на 23.11.1953г. освободен на 29.08.1954г. лежи осем месеца.        8-       Питам само едно да ми кажат лежал ли е в ТВО. Какво време е бил след като твърди че е изпратен за една година и убит ли е и къде.                                     Ако ми бъде отговорено правилно на запитванията то ще следва че Мирчо Спасов, Тодор Живков, Андрей Луканов и други знайни и не знайни  комунисти че са убити от днешната измъчена демокрация. Видно от дело  №4/1990г. където се намира в ВКС  по доказателстви материали, преложени към дело№648/2002г. баща ми е лежал 1950г.          10.12-2009г.          Гр.Сливенimage     Народ без история не е народ, е варварин на собствения си народ. ПОМОГНЕ ТЕ НИ В ИМЕТО НА ДНЕШНАТА ПОТЪПКАНА ДЕМОКРАЦИЯ                     Да осъдим зверствата, извършени от комунистическия режим и геноцида в лагерите на смъртта. Нека не оставим безнаказани подобни античовешки действия. Аз, който зная какво се е случвало, очаквам справедливост и действия от Ваша страна господа от управлението на страната ни…                                  ЖИВКО ЖЕЛЕВ БЪЧВАРОВ


Тагове:   Отворено,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4415991
Постинги: 1904
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930