2. planinitenabulgaria
3. mt46
4. kvg55
5. iw69
6. zahariada
7. wonder
8. varg1
9. leonleonovpom2
10. apollon
11. avangardi
12. rosiela
13. bven
14. getmans1
2. wonder
3. katan
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. ambroziia
7. dobrota
8. vidima
9. milena6
10. donkatoneva
2. lamb
3. sarang
4. kalpak
5. wrappedinflames
6. hadjito
7. bateico
8. mimogarcia
9. iw69
10. dokito
Взривът е предизвикан през 2008г, като за него кметът на селото Валентин Щирков не е бил уведомен. “Биндер” е взривявала ската над селото, за да разшири преминаващия под него път. Според Щирков, вероятно взривното вещество е било в по-големи от нормалните количества, защото порой от камъни се е изсипал на стотици метри в страни.
По първоначални данни пострадали са покривите, фасадите и прозорците на поне 15 къщи, две коли и един трактор, твърдят от “Гражданска защита”. Тогава комисия от експерти на Областна и Общинска администрация, както и на „Гражданска защита” направиха оценка на щетите. Своя комисия е изпратила и фирма “Биндер”-Сливен.
Името на родения в Неделино бивш директор на пътния фонд нашумя в края на 2007 година, след като стана ясно, че той е дал 120 млн. лв. на фирмата на брат си под формата на обществени поръчки. Явният конфликт на интереси стана причина Европейската комисия да ни спре парите по програма ИСПА, а премиерът неохотно да поиска оставката му. Скандалът около ремонта на прохода пък тръгна пез 2006 г. Тогава консорциум между “Биндер” и “Пътни строежи Велико Търново” на Григор Иванов, който е близък приятел на Георгиев, спечелиха търга за ремонт на 22 780 м от северната страна на Хаимбоз. Те “вземат” обекта, въпреки предлаганата от тях най-висока оферта от 19 399 000 евро. Договорът бе подписан от баткото на Емил - Веселин Георгиев. “Биндер” “спечели” с цена от 850 хил. евро на километър, която е най-високата от всички търгове по европрограмата “Транзитни пътища IV”. Високата цена бе обяснена със сложното трасе, което минава през планински терен и тунели,а гаранционният срок на пътя е скандалната само една година.