Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2012 15:06 - Архивите са живи. Вече пета година на свобода, оплака се Батко
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 941 Коментари: 0 Гласове:
0



 Делото срещу бившия шеф на пътния фонд  Веселин Георгиев  беше отложено за октомври
Делото срещу бившия шеф на пътния фонд Веселин Георгиев за злоупотреби отново не успя да тръгне по същество. Софийският градски съд го отложи заради неявяване на адвоката му, който е в чужбина.  Заради ангажиментите на защитника на Георгиев - адвокат Пламен Ялнъзов, следващото заседание по делото беше насрочено за 29 октомври. Бившият шеф на пътния фонд стана известен като Батко, тъй като възлагал обществени поръчки на братята си. Пета година излежавам присъда неосъден. За такова по мащаб дело за десет дни в България няма да се намери адвокат, който да иска да го поеме. Правих такива опити, но не ми се получи. Този тормоз, който пета година се стоварва върху мен и моето семейство, само аз знаем какво ми коства. Аз съм потърпевш от всичко, което се случва", оплака се Георгиев пред журналисти след заседанието. Според обвинението той е злоупотребил със служебното си положение, като е одобрил договори и така е възлагал работа на фирми, управлявани от братята му – Емил и Бойко Георгиеви. Георгиев беше отстранен от директорския пост в тогавашния фонд Републиканска пътна инфраструктура, след като стана ясно, че едната фирма – "Биндер", е спечелила поръчки за 120 млн. лева. Скандалът от 2008 г. стана причина за спиране на пари от Брюксел – общо 165 милиона евро по програмите ИСПА и ФАР. Наложи се делото, което се следи и от ЕС и беше пред присъда, да започне отначало, когато първият съдия Георги Колев стана председател на Върховния административен съд. През юни миналата година пък делото беше върнато на прокуратурата заради допуснати нарушения.  image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4392964
Постинги: 1901
Коментари: 943
Гласове: 1926
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031