Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2016 11:57 - Отворено писмо: Потресен съм! Депутатите обричат народа на мъчителна смърт! Президентът предаде интересите на България! Автор: bogolubie
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 2025 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Отворено писмо: Потресен съм! Депутатите обричат народа на мъчителна смърт! Президентът предаде интересите на България!   
 http://www.bnews.bg/article-147002#.VqaI7YBVz1A.facebook

Убийства, чужди интереси и алчност

Отворено писмо:
Потресен съм!
Депутатите обричат народа на мъчителна смърт! Президентът предаде интересите на България!

BNews.bg

image

 

Потресен съм, че имаме президент, който се гордее с това, че е врага на някого.

 

Ново отворено писмо набиха множество харесвания, споделяния и коментари във Фейсбук.

Изригване. Така можем да опишем думите, в които се зачитат потребителите в социалните мрежи.

Ето и целия текст на отвореното писмо:

"Потресен съм! А вие?

Потресен съм, че имаме народни избраници, които се считат за нещо повече от народа.

Потресен съм,
че народен избраник си позволи да изрече от трибуната на Народното събрание, че работниците не могат да се сравняват и приравняват с депутатите.

Потресен съм, че всяка година народните ни избраници харчат милиони за нови автомобили и разходки из страната, а в същото време майки се чудят как да отгледат децата си, а нашите родители тънат в мизерия.

Потресен съм, че имаме народни избраници, които харчат безочетно пари, докато български деца и български мъже и жени са обречени на смърт, защото не могат да си позволят лечението.

Потресен съм, че имаме народни избраници, които от „любов“ към народа, гласуват закони, които обричат този народ на бавна и мъчителна смърт.

Потресен съм, че имаме президент, който се гордее с това, че е врага на някого.

Потресен съм, че имаме президент, който направи горда България за смях със своите необмислени изказвания и постъпки.

Потресен съм, че имаме президент, които е толкова „независим“, че подари независимостта на България.

Потресен съм, че имаме президент, за които интересите на чуждите му господари са над интересите на България.

Потресен съм, че имаме правителство, което със своите действия обрича на мизерия, глад и смърт народа си.

Потресен съм, че имаме правителство, за което наглостта и безочието са водещи в отношението към народа.

Потресен съм, че имаме правителство, което направи всичко, за да ликвидира дребния и среден бизнес.

Потресен съм, че имаме правителство, което ликвидира здравеопазването, за да изпълни поръчението за унищожение на българския народ.

Потресен съм, че имаме правителство, което в своята алчност харчи нашите пари за некачествени пътища, сгради и дейности без смисъл, изпълнявани от верни нему фирми.

Потресен съм, че имаме правителство, което ликвидира планомерно образованието в България.

Потресен съм, че имаме правителство, което изпълнява безпрекословно поръчката на чуждите си господари по подмяна на историята на нашия народ.

Потресен съм, че имаме правителство, което дава мило и драго за верните си избиратели от една малцинствена група и за тях има винаги пари, но виж, за българите няма.

Потресен съм, че имаме правителство, което оставя майка на девет деца българчета да се чуди как да ги отглежда.

Потресен съм, че имаме правителство, което с радост се съгласява чужди на нашия род и религия мигранти да се заселват в страната ни.

Потресен съм, че имаме правителство, което харчи милиони за издръжката на тези мигранти, но няма пари за нашите родители, за българските майки.

Потресен съм, че имаме премиер, заявил на висок глас, че е загърбил интересите на България, за да угоди на интересите на чуждите си господари.

Потресен съм, че имаме нагли министри, които си позволяват да обиждат обикновените хора, да се гаврят с мъката на хората, с историята ни, с дедите ни.

Потресен съм, че имаме политическа класа, която за 25 години превърна горда България в разграден двор.

Потресен съм, че имаме политическа класа, която за 25 години, от алчност за власт и пари, разграби народното богатство.

Потресен съм, че имаме политическа класа, която в изпълнение на чужди интереси ликвидира българската армия.

Потресен съм, че имаме политическа класа, която в изпълнение на чужди интереси, както и от алчност ликвидира българските промишленост и селско стопанство.

Потресен съм, че имаме политическа класа, за която чуждите интереси стоят над интересите на народа и родината, над България.

Потресен съм, че в нашата България всеки ден стават убийства, че няма сигурност за нашите деца.

Потресен съм, че нашата България стана България на мафията.

Потресен съм, че в нашата родина интересите на шепа български и чужди банкери и финансови мошеници са над интересите на народа.

Потресен съм, че в България основното занимание на повечето медии е лъжата, дезинформацията и сервилничеството със силните на деня."

Анонимен автор





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4398636
Постинги: 1901
Коментари: 943
Гласове: 1926
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031