2. mt46
3. iw69
4. kvg55
5. planinitenabulgaria
6. zahariada
7. varg1
8. wonder
9. leonleonovpom2
10. apollon
11. rosiela
12. bven
13. avangardi
14. getmans1
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. ambroziia
8. vidima
9. ka4ak
10. milena6
2. lamb
3. sarang
4. kalpak
5. hadjito
6. wrappedinflames
7. bateico
8. iw69
9. dokito
10. savaarhimandrit
![Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg](https://blog.bg/images/page/icon_post_populyaren.gif)
![Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg](https://blog.bg/images/page/icon_post_top5.gif)
Единствена АФЕРА ще ви каже ИСТИНАТА, КОЯТО СЕ УКРИВА УМИШЛЕНО ОТ ПРОКУРАТУРА И ВЛАСТИ ЗА ЗЛОВЕЩИЯ ВЗРИВ В ХИТРИНО.
Фактите са следните:
В катастрофата има вина на машинистите, но това е на-малкото зло за зловещата трагедия! В стрелката машинистите са влезли със 78 км/ч, при условие, че са видели на входния светофар две жълти светлини, т.е. влизане в отклонение със спиране. Това са потвърдили машинистите и са се подписали, че е било така. Били ли са много изморени, както вече първа и единствена писа АФЕРА – ВИЖ ТУК!
Машинистите са работили над 12 часа. При 71 км/ч има задържане, когато са влезли в стрелката,. Тези 7 км/ч, които са намалели от 78 на 71 са всъщност при триенето. След 300 метра машинистите са спрели влака.
При такъв случай, какъвто е този, е трябвало да имаме катастрофа с полегнали цистерни, каквито случаи е имало в историята на железниците, включително и с паднали цистерни в дере, като от това нищо подобно, като в Хитрино, не е произлязло.
Големият проблем, който се укрива от прокуратурата и властите, идва от следното:
Десетата цистерна е била френско производство от 70-те години, доста стара, и тя е била с дебелина на стените 8 мм. За превоз на пропан-бутан трябва дебелината на цистерната да е минимум 12 мм, а за пропилен има 30% завишение, т.е. трябва да е 15,6 мм дебелина на стената.
Тук имаме два пъти по-тънка дебелина на стената на цистерната. Защото цистерната трябва да издържа на 28 бара налягане!
Точно на тази десета цистерна е била прекършена рамата и цистерната е разпрана, откъдето е изтекъл газ, образувала се е пелената, която се е взривила.
Тази цистерна е по-дълга от другите. Десетата цистерна е била с дължина 19 метра и с кубатура 120 кубика. А тарата е била като 75-кубиковите цистерни. 75-кубиковите тежат около 35-38 тона, а тази цистерна е била с 34 тона тара. И това се дължи на това, че десетата цистерна е била много тънка, с тънки стени.
Нетото е било 45 тона пропилен – е карала десетата цистерна. А другите цистерни, които са били 75 кубикови – те са карали с десет тона по-малко – имали се 35 тона нето.
Така десетата цистерна е била хем със стена –два пъти по-тънка, хем е карала 10 тона повече и като се е разпрала, благодарение на тънките стени, се е случила зловещата трагедия.
Десетата цистерна е с румънска регистрация, НО НЯМА ДАННИ КОЙ И Е СОБСТВЕНИК!
И следват най-важните въпроси, отговорите на които прокуратурата и властите укриват:
- Как така превозвачът превозва цистерни с неясна собственост?
- Кой и колко пъти използва такива цистерни?
- Кога е била последната ревизия на тези цистерни?
- За първи път ли се случва това и колко пъти ще се случва още, след като старателно всичко това се укрива от разследващите?
Има и още едно съмнение, във връзка с взрива, което подлежи да се разследва:
Зад десетата цистерна е имало седем вагона, които са били с изолирани спирачки. Т.е. когато влакът задържи, трябва да се задържат всички вагони, а ако не са се задържали тези седем вагона, всеки по 80 тона, те бутат с мощна сила предната цистерна. Това все още обаче не е на сто процента доказано.
win bet 20.12.2016 в 15:06
Eто какво пише в БИВОЛЬ.ПИБбанк участва в схема за окраднати пари за РУМЪВСКИТЕбедни .Офшорка на ПИБ Печели оферта на румънската държавна земеделска агенция АПИА.ПИБ офшорката ВЗИМА 19 МИЛИОНА евра от РумънскатаДържава но НЕдоставя храните.ПИБофшорката ВЛАГА кинтите-19милиона в ЛОЯЛ БАНК регистрина на Карибския о-в СейнтКийс и Невис.Собственика на ЛОЯЛ БАНК е унгарски политик Ото Хуйбер пръв приятел на Виктор Орбан подозиран от Интерпол в пране на пари на богати японци руски евреи и поляци.ПОСЛЕДНАТА цистерна може да се окаже собственост на богат и влиятелен УНГАРСКИ или РУМЪНСКИ политик което НЕбива да се разчува.Наскоро ОРБАН награди Бойко с унгарски орден даже предложи финансова помощ за пострадалите страно немислите ли ….въртят едни пари на това се казва интернационална мафия закриляно от най високи властови места.Може и да е на Румънците кво ли са казали ПИБ взехте ни парите сега върнете ни услуга-лека контрабанда на горива
Тагове: