2. radostinalassa
3. iliaganchev
4. demograph
5. reporter
6. zahariada
7. kvg55
8. mt46
9. planinitenabulgaria
10. varg1
11. iw69
12. grigorsimov
13. wonder
14. leonleonovpom2
2. katan
3. leonleonovpom2
4. wonder
5. ka4ak
6. mt46
7. ambroziia
8. dobrota
9. milena6
10. donkatoneva
2. lamb
3. radostinalassa
4. hadjito
5. dokito
6. rosiela
7. iw69
8. kalpak
9. savaarhimandrit
10. varg1



От 2020 г. винетката за най-масовия тип автомобили ще стане 167 лв. Това се е обсъждало и е решено на заседание в тесен управленски кръг при премиера.
Причината за вдигането е необходимостта от някъде да се намерят 300 милиона лева за изграждането на новата “тол-система”. Такива пари в бюджета няма, а търгът вече бе проведен и има сключен договор.
По принцип, тол-системата трябваше да намали, а не да увеличи цената на винетката и това беше пропагандата преди. Сега обаче, като няма кеш за крадене с новата мега-далавера, трябва да се намерят средства от някъде.
Както обикновено – плаща последният по веригата.
Въпреки че плаща 97 лв. за винетка сега, плюс половината от цената на горивата са данъци, българският шофьор кара по най-лошите пътища в Европа. Годишно от автомобилите в хазната влизат между 3 и 4 милиарда лева, колкото стигат да се построят всички магистрали и да се ремонтират всички пътища дори в рамките на 1 календарна година.
А шофьорите го плащат това вече 28 години.
Парите очевидно са някъде из герберските офшорки, а сега за гражданите – нови 70 лв. върху винетката… Ако обаче се вдигне много шум, може и да не стане, герберите се надяват покрай някой друг скандал да прокарат това тихомълком…
източник: https://fatal-mediabg.blogspot.com/2019/12/167.html
Източник/ци: https://www.informiran.net/
При болки в кръста, гърба или коленете
Зърно, ракети, мини: англосаксонците се ...