Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2021 17:46 - "Що е това потребителска кошница и има ли почва тя в Панагюрище"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2552 Коментари: 34 Гласове:
7

Последна промяна: 02.08.2021 18:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В началото ще призная , че прочетох поне два пъти внимателно постинга на Жоро, та беликм намеря нещо рационално, та да му отговоря на въпроса за "моята потребителска кошница"-уви, нищо рационално , нищо ново -deja vu , както обича сам да се изразява Жорко, макар граматически и като правопис сгрешено. Ако можем да говорим за нещо положително в постинга му, то , че е научил нова фраза-"потребителска кошница", лошото е , че не разбира за какво иде реч.  За Жорко потребителската кошница се състои единствено от белтъци, мазнини и въглехидрати, а аз дори и за него не мисля, че това е така. Вулгаризирайки по темата , ще кажа, че Жорковата потребителска кошница  по скоро се отнася за животно, при това диво. Казвам диво, защото за домашните животни "кошницата е съвсем различна"-разходи за дом, медицина, козметични процедури...Четох преди време , че в някои страни налагат практиката в различни ферми , животните да слушат подбрана музика/ Моцарт, Чайковски, Шуберт...останалите автори не помня/ и това увеличава добива на мляко, както и този на месото-колкото груба да звучи последното. Тоест и домашните животни имат по "раздвижена" потребителска кошница от тази на Жорко. Или по точно от това което Жорко представя за п кошница.
Жорко, "командире славний" това което ти представяш като потребителска кошница е по скоро изходно начало за диета. Спирам да обсъждам.
На въпроса ти обаче ше отговоря. Потребителската кошница за всички е една. В нея влизат:-храна и напитки, услуги, транспорт, образование, спорт и развлечения, медицина... Например в потребителската кошница на средностатистическия българин храната като разход заема над 40%, а това за образование/това което той индивидуално отделя/ 1%. Това са ужасни и срамни цифри. Услугите бяха към 20%, спорт и развлечения към 4%, транспорт 7%. Впрочем има статистически бюлетини , всеки може да прочете.
Общо взето средностатистическият българин яде, плаща си парното и интернета и се вози.  В развитите европейски страни , храната е в относителност, някъде около 20 %, образованието 10 Над 10 са спорт и развлечения. В Щатите /където  аз наистина  не съм бил /храната заема един от най ниските дялове в т нар потребителска кошиница-тя е силно субсидирана и практически лесно достъпна за всички.
Разбира се , в зависимост от география, традиции, моментно състояние , наблюдаваните параметри могат да се различават , но основните са енакви-храна, услуги, медицина, образование, култура...
И понеже ме питаш за личната ми потребителска кошница, ще отговоря, че в нея едва ли има  съществена разлика от тази на средностатистическия европеец и американец
Потребителската кошница разглежда преди всичко възпроизвеждането на работната сила. Тоест какво  и колко е необходимо за да се възстанови изразходваната енергия на даден индивид -физически  духовно и родословно... Диетата която ти си описал се интересува единствено от физическото оцеляване на индивида. Тя е част от потребителската кошница и колкото нейният дял е по нисък, толкова тази страна е по благополучна.Дано съм ти бил полезен


ПП Ще използвам постинга та да реплигирам е друг представител от групата на ерудитите-гетманс1
Драги ми хетмане, 

Когато търсиш в гугъл цитати и афоризми на Велики хора, да блеснеш пред Радостина е едно, а когато цитираш Хегел и същевременно си доктор по философия е съвсем друго. При това предаването бе на живо, и цитатът бе на място и по тема , която не отвори той.
Ще се опитам да разясня какво какво каза кандидат премиерът
Хегел има друг култов цитат-"никой не ми равен" Взет така извън контекста звучи надменно, надуто и "нидерландски":)
Става въпрос обаче за образование и умения. " Никой не ми е равен, а и аз не съм равен на никой. Трупаш образование, трупаш неравенство"-ще продължи философът.
Кандидат премиерът каза че образованието ще му бъде приоритет и дано е така. Виждаме по горе в постинга, какъв е относителния дял за образование в потребителската кашница на средностатистическия българин-1% За колата 7%, за образование 1.

https://www.youtube.com/watch?v=6ZwljzrEiYk




Гласувай:
8



1. radostinalassa - Целият свят дава своя дял....
02.08.2021 18:05
за попълване на потребителската кошница на янките. Иначе ще му се случи или война, или ядрена авария като във Фукушима, Чернобил, или горски пожари и наводнения. Янките не могаят да стоят гладни и без опиати.




цитирай
2. valdor1355 - Венци, до този момент не бях откр...
02.08.2021 18:40
Венци, до този момент не бях откривала грешка в твой постинг или коментар, но точно тази твоя публикация е най - голямата ти грешка в Блог бг. Ей сега Панагюрски ще намери билети за опера, ще ги снима и ще започне серия постинги, екзалтацията на които ще бъде естествено, че той е създал операта и е учил Моцарт да пише. :)))))))
Той просто до този момент не се бе сещал, че е мега специалист и по класическа музика и слуша почти изцяло нея, но сега ще се сети и ще ни направи кефа да го прочетем. :)))))
Поздрави.
цитирай
3. librarian - Г-н vencivaleri1951, факт е, че не се меся в спорове от такова естество, но нали все пак "съм" клонинг на Стар, та този път решавам да го направя. :-)
02.08.2021 19:17
В поста си Вие пишете: "В началото ще призная , че прочетох поне два пъти внимателно постинга на Жоро, та беликм намеря нещо рационално, та да му отговоря на въпроса за "моята потребителска кошница"-уви, нищо рационално , нищо ново -deja vu , както обича сам да се изразява Жорко, макар граматически и като правопис сгрешено." и единственото, което ми се иска да Ви попитам, това е:
Сигурен ли сте, че сте прочел дори веднъж поста на Стар?
И питам не за друго, а защото на базата на цитираните от мен Ваши думи си мисля, че нито сте схванал напълно иронията му, изразена най-вече в заглавието на поста му, нито сте прочел, да повторя Вашите думи "поне два пъти внимателно постинга". :-)

Извинете ме за намесата, едва ли ще се повтори друг път. :-)
цитирай
4. librarian - С две думи, г-н vencivaleri1951, приканвам Ви отново да отидете и прочетете какво е написал и какво Ви приканва Стар. :-)
02.08.2021 19:21
Ако трябва все пак да Ви подскажа, то Ви насочвам да "прочетете поне два пъти внимателно постинга на Жоро" и след това да се съсредоточите върху думите си "та да му отговоря на въпроса за "моята потребителска кошница". :-)
Много внимателно да се съсредоточите върху думите си. :-)

Приятна вечер Ви пожелавам! :-)
цитирай
5. getmans1 - Ха-ха-хааа, пълен майтап. . . Ра...
02.08.2021 19:51
Ха-ха-хааа, пълен майтап ... Радостина веднага те разбра а АЗ ТАКА И НЕ МОГА ... Често се оправдаваш, че не сме ти разбрали метафорите, хиперболите и другите форми на фигуралният ти език за които зле прикриваш злоба, обиди или други нелицеприятни твои изказвания към опонентите си ... ето и сега

Колкото и да човъркаш „голямата си фуния„ така и няма да намериш дума или намек да съм се смятал за ерудит, нито някое мое ГУРО да ме е четкал с тоя така престижен етикет ... за „хетмана„ пък съвсем скоро ти обяснявах ... но както сам казваш за другите „Чукча писател, не читател„.

Понеже виждам, че не искаш да разбереш „незлобливата ирония„ в моето писание и която не е обидна направо ще прескоча обяснението ... само се питам как така ДОБРОДАН и аз разбрахме какво се разбира под „потребетелска кошница„ в постигага на СТАР ... даже мен ме мани, че съм в „конфликт на интереси„ като „ханъм„.

ДОБРОДАН е човек на езика и като такъв прояви разбиране но ти, не ... ще кълвеш на ляво и на дясно пък после се сърдиш ... каквото ти отношението към СТАР такова е и към мен ... търсиш си врагове. В този смисъл прав ти е избора на музикален съпровод ...

„Всеки чува това, което разбира.„ ... не е гетьото, от Гьоте-то е, знаеш го но все пок...
цитирай
6. radostinalassa - Пълненето на потребителската кошница...
02.08.2021 19:58
по нормален път , т.е. без крадене благаприятства развитието на мозъка, напр.смятането, въображението, което липсва при западняците и мозъкът им е намалял с 300 гр.





цитирай
7. vencivaleri1951 - Гетьо , ти и Добродан може да сте разбрали, нали за това казвам , че си сред ерудитите
02.08.2021 20:13
Аз като зубър в университета, знам само какво пише за потребителска кошница в учебниците и после
работейки в Планова комисия съм следял с "едното око" на графиките и.
Хайде обясни ми защо господинът използува фразата "потребителска кошница"?
Ами това което представя е само един от елементите и, при това в развитите страни с не най-високото относително тегло.
А и как да му отговоря, като в постинга и коментарите ме споменава укорително няколко пъти. И видите ли, не съм бил в Щатите. Е не съм бил и то защото имам страх от летене. И той не е бил мисля, но това е най-малкият му проблем


getmans1 написа:
Ха-ха-хааа, пълен майтап ... Радостина веднага те разбра а АЗ ТАКА И НЕ МОГА ... Често се оправдаваш, че не сме ти разбрали метафорите, хиперболите и другите форми на фигуралният ти език за които зле прикриваш злоба, обиди или други нелицеприятни твои изказвания към опонентите си ... ето и сега

Колкото и да човъркаш „голямата си фуния„ така и няма да намериш дума или намек да съм се смятал за ерудит, нито някое мое ГУРО да ме е четкал с тоя така престижен етикет ... за „хетмана„ пък съвсем скоро ти обяснявах ... но както сам казваш за другите „Чукча писател, не читател„.

Понеже виждам, че не искаш да разбереш „незлобливата ирония„ в моето писание и която не е обидна направо ще прескоча обяснението ... само се питам как така ДОБРОДАН и аз разбрахме какво се разбира под „потребетелска кошница„ в постигага на СТАР ... даже мен ме мани, че съм в „конфликт на интереси„ като „ханъм„.

ДОБРОДАН е човек на езика и като такъв прояви разбиране но ти, не ... ще кълвеш на ляво и на дясно пък после се сърдиш ... каквото ти отношението към СТАР такова е и към мен ... търсиш си врагове. В този смисъл прав ти е избора на музикален съпровод ...

„Всеки чува това, което разбира.„ ... не е гетьото, от Гьоте-то е, знаеш го но все пок...

цитирай
8. blackpredator - то
02.08.2021 20:38
и на Гочо, потребителската му кошница е доста празна,
колкота и да пазарува в Гугъл
то и за там требе да знаеш к'ви са рафтовете и съдържанието им..
цитирай
9. planinitenabulgaria - С аварията в Чернобил и Фкушима, която инсценираха янките,
02.08.2021 20:44
radostinalassa написа:
за попълване на потребителската кошница на янките. Иначе ще му се случи или война, или ядрена авария като във Фукушима, Чернобил, или горски пожари и наводнения. Янките не могаят да стоят гладни и без опиати.

мамето поебнаха и на руснаците и на японците. Сега правят горски пожари. По центрова информация пожарът в Розино е причинен също от янки. Нищо чудно янки, надарени като бать Венци да фанат някоя блогърка, дето ги изобличава и да я "уважат" като за наказание.



цитирай
10. planinitenabulgaria - На Вас, като много изключителен, възлагам една задача, идеята идва от Радостинчето:
02.08.2021 20:53
blackpredator написа:
и на Гочо, потребителската му кошница е доста празна,
колкота и да пазарува в Гугъл
то и за там требе да знаеш к'ви са рафтовете и съдържанието им..


Като се запознавам с нейните постинги правя извода, че прилагането на 5 G мрежата намалява чувствеността на G областта на жените. На тези дами, живеещи близо до антените по покривите на блоците се е стигнало до там, че брадавичките по тази област са иимбзчезнали съвсем и не могат да лъдат открити дори от доктор специален. А те са важни.
Вероятно Радостинчето е постигнато от такава беля. Напишете съвместен постинг с требование как да се защитят непоразенните още дами от това лъченье...
цитирай
11. planinitenabulgaria - Постингът Ви не е харчонично подреден,
02.08.2021 20:58
прилагам Ви един подреден съвсем хармонично, да се съобразявате с него, когато пишете. Ще гласувам за блога Ви за да не обезкуражите:
https://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2021/08/02/amerikanski-zapiski-2021-7.1772446
Трябва да посетите Америка, за да се отървете от грешните команди в главата Ви, които е нацръкал гурото Ви или да отидете с двете дами с примряли душици на почивка в най-скъпия хотел на Родопа в с. Ягодина. Маршрутът сред тази дивта красота ще бъде екстра от мен.
цитирай
12. valdor1355 - Няма как да приема нито една дума на ...
02.08.2021 20:59
Няма как да приема нито една дума на сериозно от човек, който ми говори за "стандарти и потребителски кошници", като в същото време твърди, че едва ли не в България няма по магазините други екзотични плодове, освен любимите му банани, портокали и мандарини. Този човек просто си говори пет за четири, както казваше баба ми. Направих си труда да напъна Котешкия ми мозък в тази безмерна жега и изброих 23 "екзотични" плода, сред които НЕ СА портокали, банани и мандарини, които съм ги купувала тук и съм ги хапвала. Този човек е последният, който може да говори за потребителски кошници, тъй като ще се повторя - наистина не е влизал във верига за хранителни стоки.
цитирай
13. valdor1355 - В поста си Вие пишете: "В на...
02.08.2021 21:13
librarian написа:
В поста си Вие пишете: "В началото ще призная , че прочетох поне два пъти внимателно постинга на Жоро, та беликм намеря нещо рационално, та да му отговоря на въпроса за "моята потребителска кошница"-уви, нищо рационално , нищо ново -deja vu , както обича сам да се изразява Жорко, макар граматически и като правопис сгрешено." и единственото, което ми се иска да Ви попитам, това е:
Сигурен ли сте, че сте прочел дори веднъж поста на Стар?
И питам не за друго, а защото на базата на цитираните от мен Ваши думи си мисля, че нито сте схванал напълно иронията му, изразена най-вече в заглавието на поста му, нито сте прочел, да повторя Вашите думи "поне два пъти внимателно постинга". :-)

Извинете ме за намесата, едва ли ще се повтори друг път. :-)

Аз прочетох коментара на Панагюрски. :)
Видно е много очарован от плащането на една напитка в Америка и получаването на... "докато се осере" с извинение. Явно е много очарован и от разказите на хората, че там опаковат в торбичка пазара, докато клиентът си драпа топките и при необходимост му отнасят покупките до автомобила на паркинга, а там по желание на клиента му правят безплатно фелацио. Тези негови възклицания са следващото доказателство, че не е стъпвал в наша верига. Този тип обслужване е задължителен във ФАНТАСТИКО. :)
Предайте на Панагюрски, след като сте му клонинг, да наеме магазин с подобна площ, да го зареди, да плаща на персонал (минимум 50 човека), да бъде на печалба и да назначи още служители, които специално ще отнасят на мизерниците като него двата брецела до колата. :)
Или да отвори заведение и всеки да плаща само първото, а другите напитки да са от тричавия му задник. Но да го отвори в Америка, според тамошните изисквания за хигиена, техните закони, пък после да се радва на безплатното клетникът... Изумително е какво го е възхитило, че може да се яде и пие на корем. Гладен е Панагюрски, много е гладен и невиждал. Сиромашко си е.
цитирай
14. getmans1 - Аз като зубър в университета, знам ...
02.08.2021 21:33
vencivaleri1951 написа:
Аз като зубър в университета, знам само какво пише за потребителска кошница в учебниците и после
работейки в Планова комисия съм следял с "едното око" на графиките и.
Хайде обясни ми защо господинът използува фразата "потребителска кошница"?
Ами това което представя е само един от елементите и, при това в развитите страни с не най-високото относително тегло.
А и как да му отговоря, като в постинга и коментарите ме споменава укорително няколко пъти. И видите ли, не съм бил в Щатите. Е не съм бил и то защото имам страх от летене. И той не е бил мисля, но това е най-малкият му проблем



... Аха, значи там са те изучили на повратливост и лицемерие ... до тук е ясно, че по тия дисциплини си бил и отличник ... ТОЗИ ПЪТ НАИСТИНА ПОСТЪПИХ „ХАНЪМСКИ„ като защитих СТАР в смисъл, че умишлено ще проявиш „неразбиране„
И тук въпросът е, ти, колко такива мои „ханъмски„ застъпничества от моя страна можеш да си спомниш ... ОСТАВАМЕ НАСТАРАНА ФАКТА, ЧЕ МОИТЕ И НЕГОВИТЕ ВИЖДАНИЯ ЗА РУСИЯ И САЩ СЪВПАДАТ.
Знам, че сега ще „подскочиш„ но спомни си сега „мозъчната атака„ при ЧеПъ ... да, действително и при него заявяваш „съмнение„ относно кандиат-премиера, НО НЕ САМО а съвсем умишлено заклюкари по делиорманският с някакви твои измислици ... е, аз няма да си правя тоя труд ... мога да се НАДСМЕЯ ИЛИ ИРОНИЗИРАМ НЕЩА ДЕЙСТВИТЕЛНО КАЗАНО ОТ ТЕБ но няма да си го измисля - това което чета тук в 2 ком. на мен не ми е присъщо и това би трябвало до сега да си го разбрал ...

Ха, и още нещо, не съм и доносник ... някои явно и това са изучавали ... но неса от моето обкръжение.

П.П.
В СЪЩНОСТ ПОСТИНГА ТИ Е КРАЙНО НЕУМЕСТЕН ... ЗАЩОТО ТИ ОБЯСНЯВАШ ПОТРЕБИТЕЛСКА КОШНИЦА А В ПОСТИНГА МУ СТАВА ВЪПРОС ЗА
„ВАШАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА КОШНИЦА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ХРАНАТА„ ...цитирам по памет ... то официално такава формулировка няма ... но когато някой иска да се избъзикака в блога става... абе всеки се „забавлява„ както си знае и може контрата остово в неразбралия ... чукча писател, не читател ...

цитирай
15. vencivaleri1951 - Гетьо, ще те извадя от бандата на ерудитите
03.08.2021 01:01
Потребителска кошница е инструментариум в икономика и финанси и е точно формулиран.
Тя кошницата е една като показатели и за мен и за теб и за Жорко. Разликата е единствено в относителната тежест на съставните и. Примерът който дава жоро е абсурден, дори и да го приемем, защото няма разбиране за какво служи този измерител Тя не се интересува колко, какво и за колко се храниш за отчетния период. Тя се интересува какъв е относителният дял на храната ти , към общия разход. И понеже хората имат по един стомах, то примерно с теб имаме приблизително еднакво консумация. Но ти примерно харчиш 5000 лева месечно, аз 1500 Тоест при теб храната ще вземе по малък относителен дял отколкото при мен А това на едно място задължително ще доведе до преразход, на друго до дефицит. Аналитиците и прогнозистите изследват тези аномалии и се стараят да минимизират
дисбаланса в случая.


getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]Аз като зубър в университета, знам само какво пише за потребителска кошница в учебниците и после
работейки в Планова комисия съм следял с "едното око" на графиките и.
Хайде обясни ми защо господинът използува фразата "потребителска кошница"?
Ами това което представя е само един от елементите и, при това в развитите страни с не най-високото относително тегло.
А и как да му отговоря, като в постинга и коментарите ме споменава укорително няколко пъти. И видите ли, не съм бил в Щатите. Е не съм бил и то защото имам страх от летене. И той не е бил мисля, но това е най-малкият му проблем



... Аха, значи там са те изучили на повратливост и лицемерие ... до тук е ясно, че по тия дисциплини си бил и отличник ... ТОЗИ ПЪТ НАИСТИНА ПОСТЪПИХ „ХАНЪМСКИ„ като защитих СТАР в смисъл, че умишлено ще проявиш „неразбиране„
И тук въпросът е, ти, колко такива мои „ханъмски„ застъпничества от моя страна можеш да си спомниш ... ОСТАВАМЕ НАСТАРАНА ФАКТА, ЧЕ МОИТЕ И НЕГОВИТЕ ВИЖДАНИЯ ЗА РУСИЯ И САЩ СЪВПАДАТ.
Знам, че сега ще „подскочиш„ но спомни си сега „мозъчната атака„ при ЧеПъ ... да, действително и при него заявяваш „съмнение„ относно кандиат-премиера, НО НЕ САМО а съвсем умишлено заклюкари по делиорманският с някакви твои измислици ... е, аз няма да си правя тоя труд ... мога да се НАДСМЕЯ ИЛИ ИРОНИЗИРАМ НЕЩА ДЕЙСТВИТЕЛНО КАЗАНО ОТ ТЕБ но няма да си го измисля - това което чета тук в 2 ком. на мен не ми е присъщо и това би трябвало до сега да си го разбрал ...

Ха, и още нещо, не съм и доносник ... някои явно и това са изучавали ... но неса от моето обкръжение.

П.П.
В СЪЩНОСТ ПОСТИНГА ТИ Е КРАЙНО НЕУМЕСТЕН ... ЗАЩОТО ТИ ОБЯСНЯВАШ ПОТРЕБИТЕЛСКА КОШНИЦА А В ПОСТИНГА МУ СТАВА ВЪПРОС ЗА
„ВАШАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА КОШНИЦА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ХРАНАТА„ ...цитирам по памет ... то официално такава формулировка няма ... но когато някой иска да се избъзикака в блога става... абе всеки се „забавлява„ както си знае и може контрата остово в неразбралия
цитирай
16. getmans1 - Ех, ти любителю на метафори, ефи...
03.08.2021 10:38
Ех, ти любителю на метафори, ефимизми и хиперболи и разни други веселяшки оправдавки ... не е въпрос за сламката..
цитирай
17. dobrodan - Венци, Стар съвсем точно и конкретно е визирал ХРАНА.
03.08.2021 11:59
"Една нормална потребителска кошница по отношение на ХРАНЕНЕТО........"
Като дете имах една книга (имах много книги, за късмет), казва се "Способът на Алкивиад". Сходно е понятието "Прозорец на Овъртън".
Обаче има една много сериозна разлика между двата метода.
При "алкивиадовия" научаваш много, без да се усетиш :).
При "Прозореца на Венци" не само не научаваш нищо, ами можеш да забравиш и каквото си знаел досега.
В "твоята" потребителска кошница си забравил да споменеш немските пиана и кожените каишки за ръчни мъжки часовници. Поправи си пропуска :):):).
Ситуацията ужасно ми напомня вица за Чапай и Петка (много са, но този е най-подходящ за случая).
- Петка?
- Да, Василий Иванич?
- Ето, двете ми ръце са зад гърба.
- Да, Василий Иванич?
- В едната държа бутилка водка. Ако познаеш в коя, ще я изпием с тебе. Ако сбъркаш, ще я изтърва да се счупи!
- Може би...... в дясната, Василий Иванич?!
- Мисли, Петка, мисли!!!!
цитирай
18. vencivaleri1951 - Би трябвало Юлке
03.08.2021 15:31
Защото , доколкото знам, само няколко страни реимбурсират Виагра и подобните и. Тоест сам плащаш за нея и влиза в кошницата ти . Виж не зная в кой подраздел -развлечения и спорт , или медицина.
Ако се интересуваш евентуално дали да вземеш от хаповете при евентуална среща помеужду ни, то зависи какво очакваш-ако е маратон и "реване " в Тойотата , то с хапове определено. Иначе при всички положения наближава времето на хаповете.
Въобще ще се пфайзерирам тотално. Взимам ксанакс, когато летя-от към 40 годишна възраст ме хвана страх от летене и когато е неотложно прибягвам към ксанакса. Ваксина , ако сложа, вероятно ще е от Пфайзер, а и Виаграта те я правят.

fun1001 написа:

на самотните...и мокри коткоКокошки..)

Венци, както редовно..за@ба Политиката,ИмаТакиваДибили/ и край и край нас )
и се метна, да тролиш по мазният парапет на Опери,книШки, зелени ливади.. Лангуста.. кУркУма т..и авокадо, и некои..
вулгаризми и чужди, дребни...тИцки ))

досега,ако бях на теб и на 70
да бях...обърнала...няколко..Виагри..набързо...

Виаграта , влиза ли в Кошницата..ъъъъ??

цитирай
19. vencivaleri1951 - Геетьо , аз съм писал май, но на лични съм казвал не един път , че съм моногамен.
03.08.2021 15:33
Но не винаги е било така. И когато не съм бил такъв съм стигнал от личен опит до извода , че тарикат дамите и господата отиват на море или планина с дете-то се вписва като алиби идеално, а на практика "развързва " ръцете". А иначе обичам да съм с внуците. Дори и сега сме с тях на вилата. Ще поплажуваме малко и на планината. И ако говорим сериозно внуците сближават . Когато двама гледат в една посока, а внуците са определено такава посока са по близо до интимното преживяване , отколкото романтична вечеря например на фенер в градината , край водичката...Не че не трябва да се прави и второто, но щастливите и доволни внуци , деца са силен афродизиак. Поне за мен

getmans1 написа:
... ЧИ ЗА КВО МУ Е ВИАГРА, А ... Тя жена му предвидливо го вързала за три внучета и две кучета ... да гони камилите ... хъхъхъхъ

... ако решиш да си гредставиш слагай памперса /... метафОрка, бе / .... аз съм лесен, че съм на двора

fun1001 написа:

на самотните...и мокри коткоКокошки..)

Венци, както редовно..за@ба Политиката,ИмаТакиваДибили/ и край и край нас )
и се метна, да тролиш по мазният парапет на Опери,книШки, зелени ливади.. Лангуста.. кУркУма т..и авокадо, и некои..
вулгаризми и чужди, дребни...тИцки ))

досега,ако бях на теб и на 70
да бях...обърнала...няколко..Виагри..набързо...

Виаграта , влиза ли в Кошницата..ъъъъ??


цитирай
20. fun1001 - бравооо!!...някой е работил добре..ето,затова, пиша..
04.08.2021 16:07
по 20..ч..троленеее....

го4ко, пак ми се разсърди..за..хАмер..булка )

който Е добре, с Главата ..
не го бърка...ни соца, ни Капитала, ни цоца, ни боца...
пусти чики....ми..джиии @@@@
Коментарът чака одобрение
Постинг: Къде е България без "великия" соц? Или: 'Оди та вярвай на балалайканията на комунягите за имането някога и липсата днес. (Част 1-ва)
Автор на постинга: starforlife...
цитирай
21. fun1001 - ..Венци, казвала съм..го накратко..
04.08.2021 16:20
и баща ми, и свекър ми, имаха..Авторитет в БКП, така си беше..
а, дядо, не беше Генерал, но Капитан, в Балканската..чокой със 300 Хектара
и 6 деца..и на 70, скачаше още като Вълк...аз, нося Гените на тези Хора..
затова, имах и такава шеметна Кариера, макар, че аз си бях
Умница, и непокорна Главица.където, пожелаех, там работих...за много пари...
после, падна Соца )) и какво? направихме две ЕТ с мъжа ми, той бе Морски лъв
с една дузина приятели, в Москва,Одесаа ,да даа...
аз не ги харесвам, че са..пиянки, и сантиментални...
но, той ,беше Голяма Руска Душа..не се вписва в никакви стандарти..
..не исках, тук да пиша много лични истории...но аз съм ТОВА!
и, какво, след Соца? станахме..набързо милионери за 1 г...
такива бяха бурни Времената, ако имаш акъл...никой, не може, ти го окрадне..
такива спомени...имам за 3 Тома Война и Мир...
а сега?
ами, пак съм доволна, имам повече, и отколкото ми е нужно..
давам ги на децата...внуците...подаръци, и малко глезотии..
Парите са..само...атрибут по Пътя, те не бива да са Цел, нито Средство..

хубава почивка, ти желая...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5047877
Постинги: 1344
Коментари: 19500
Гласове: 5467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031