Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2010 22:28 - 24.06.2010 г. ден на победата на ОДП -Сливен
Автор: jivko1128 Категория: Регионални   
Прочетен: 4585 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 20.11.2019 10:07


http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/videos/video/1772257723-
Na_jivo_ot_Sliven__2_chast.html
http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/videos/video/2067280429-Na_jivo_ot_Sliven__1_chast.html

СЛЕД НЕДОРАЗУМЕНИЕ ПОЛУЧИХ    ИЗВИНЕНИЕ!!!

ДНЕС 20.07.2010 г. полицаите които отговаряха за реда пред общината  ми се извиниха за допуснатото  недоразумение  от двете страни. Напълно приемам извинениета им при създалата се ситуация, и има и прошка!?

ЗА ВСЯКА ГРЕШКА ИМА РАЗБИРАТЕЛСТО

image
imageimage

От Сините камъни
по Сливенските глави
от Инператора Лечков



image


image

image

     image

                                  ОТВОРЕНО ПИСМО  
        
      ДО
        МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ  
              
          
                    НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ
       
        
                    ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
     И ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОННИ  МЕДИИ

          ДО Г-Н ГЕОРГИ ПЪРВАНОВ, ПРЕЗИДЕНТ НА Р. БЪЛГАРИЯ

          ДО Г-Н БОЙКО БОРИСОВ, МИНИСТЪР  ПРЕДСИДАТЕЛ НА Р. БЪЛГАРИЯ

          ДО Г-Н ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ, МИНИСТЪР НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ НА Р. БЪЛГАРИЯ

                НА ВНИМАНИЕТО НА ДЕПУТАТИТЕ ОТ ЧЕТИРИДЕСЕТ И ПЪРВОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ
                НА Р. БЪЛГАРИЯ

          Уважаеми господин Първанов,

        уважаеми господин Борисов,

        уважаеми господин Цветанов,

        уважаеми госпожи господа депутати,

   УВАЖАЕМИ ГОСПОДА ДЕПУТАТИ – ДЕМОКРАТИ,                 

На 24.06.2010 г.от Сливен се излъчваше пряко предаването „Тази сутрин” на БТВ от 7.30 часа от площада на града, по проблемите: „Защо бе отстранен кмета на Сливен”. Бяха поканени всички граждани на града, които имат въпроси по проблемите му, да заповядат да участват в дебата. Сутринта се отзовах пред кметството, където бяха разположени камерите на БТВ. На площада пред него се отзовахме около 200 граждани от смесени етноси и 20-30 полицаи, униформени, и може би, толкова цивилни, защитници на управата на кмета на града. По време на живото предаване на БТВ страстите се разгорещиха, стигна се до сбиване и бой с яйца от предизвикателството на привържениците на кмета, а страстите на полицаите да покажат своята силата се увеличи още повече. Пред колоните на общината се опитах да премина от страната на влизащите в общински съветници при кмета, да изкажа като гражданин вижданията си за разкопания град. Срещнах отпор от униформени полицаи, а жадните за саморазправа цивилни полицаи с настървение ме погълнаха, като беззащитен участник. Приложени ми бяха хватки от рода на които се прилагат при терористически нападения, въпреки че видимо съм участник на възраст и не указвам никаква съпротива на цивилните полицаи. Те яростно започнаха да ме блъскат, да ми кривят ръцете и като арестант ме прекараха през града до полицията. По времето на воденето ми беше приложена хватката, прилагана на  терористи от полицаите, а прииждащата тълпа от полицаи, униформени и цивилни идващи от полицията, се заканваха че вътре ще бъда довършен, бит ,пребит. Дори някой искаха белезници да ми сложат. Беше ми приложен един класически метод от миналото на „ Държавна сигурност”, който ми бил прилаган като дете 1959г. в околийското на Сливен и втория случай е този сега. През този период съм бил бит от Държавна сигурност, но никога   не съм бил подлаган на такова брутално унижение, да бъда прекарван с извити ръце през центъра на Сливен. До сега никога не съм бил съден. Това се е правело в България единствено на 9 септември 1944 г. С  това брутално и гнусно отношение на полицията, на което бях  подложен, ми бяха нарушени човешките, морални права като гражданин, а не като престъпник, което е унижение за мен като човек дал нещо за тази потъпкана демокрация. Този унизителен и престъпен акт води до психически стрес, който неминуемо се отразява върху здравето ми и средата в която живея.                                                                                                             

 
          image





imageimage
     Демокрацията в една страна се изгражда със спазване на законите от демократично мислещи хора, а се руши от тези които погазват човешките права  
                                                                  
          
     ОТГОВОР ОТ АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ПРЕЗИДЕНТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
image

image

image
          Империята на ЛЕЧКОВ      гр.                                                                                                Сливен                                                                                                                                                                                                                                                           Email:jivko2811@abv.bg                                                                                                                     Живко Желев Бъчваров                                GSM:0000000000    


Тагове:   ден,   ОДП,   сливен од на мвр,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4421719
Постинги: 1904
Коментари: 943
Гласове: 1927
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930