Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2022 20:03 - Германия, удари..по Кремъл..
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 2245 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Глава МИД ФРГ Бербок пригрозила России
«подходящими мерами» против «Северного потока — 2».
Канал Марка Фейгина:
https://www.youtube.com/user/mzf2009



image







Гласувай:
3



1. notfun - + /слушай Видео 2..анализа, ВВ1951
18.01.2022 20:04
Автор: Сергей Климовский

Москва, которая восемь лет ведёт войну против Украины, и теперь стоит перед необходимостью сознаться в этом. Она уже не в силах дальше утаивать эту войну, которая всё больнее колет её в разные места как шило из мешка.
цитирай
2. notfun - ...защо Русия, държи 100 000 армия, пред вратата на Украйна..
18.01.2022 20:11



Ако се стигне до военен конфликт между Русия и Украйна, най-вероятно той ще остане локален. Едва ли Русия би рискувала да атакувала страна член на НАТО, защото това е отбранителен съюз, който гарантира сигурността на всяка една страна член, прогнозира Йордан Божилов.

Защо Москва изпрати 100-хилядна армия на границата с Украйна?
Владимир Путин определя западния анализ за възможните развития като неграмотен. Самонадеян ли е руският лидер?
Русия е готова да разположи военни в Куба и Венецуела. Дали това ще откаже НАТО да приеме Украйна?

Отговорите на Йордан Божилов, "Директно в новините"
със Стефан Кунчев.

https://dnes.dir/politika/rusiya-ne-kazva-zashto-darzhi-100-hilyadna-armiya-do-granitsata-s-ukrayna
цитирай
3. vencivaleri1951 - Уважаема геополитичКЕ,
18.01.2022 21:08
Лавров прочел постинга ти и доколкото с Путин сме възпитаници на един и същ универстет , а и съвипусникци ми се обади по молба на втория и заради близките ми отношения с теб, да ме попита
-Къде Русия да дислоцира подразделенията на армията, че да не те дразни.
В Калининград структурите плашат Германия и Прибалтика. В Ленинградски военен окръг пак тях , плюс шведи и финландци. В Северен Сибир Норвегия, в Южен- Китай
Във Владивосток японци и корейци, на Североизток канадци и американци
На колко км от Руската граница са базите на НАТО в Прибалтика и на колко от съюзна на Русия Белорусия поляците? На колко км са украинските войски и американски инструктури от Руската граница? И въобще по тази логика, руснаците могат ли да имат въобще войска, след като където и да е базирана , тя е заплаха за авериканските интереси!?
В Случая тези подразделения са дислоцирани в различни райони на западната и югозападната граница на Русия на растояние от 30 до 200км, на протежението на 600 км И не срещу украйна са дислоцирани-Украйна не е проблем за Русия и тя не би воювала срещу руските райони в Украйна при никакви обстоятелства. Не би стреляла по понятни причини срещу свои.21 век сме и какви танкове, срещу украинските войски. Удар по командните пунктове и за часове войната ще приключи и това е неизбежно за съжаление.
Колкото до Северен поток 2-възможен вариант, но възможен вариянт е и спиране на Северен поток 1 , а и другите тръби за ЕС . Спиране доставките на Петрол и метали.
Прекратяване на западните фирми в Русия...На война , като на война Какви ще са цените на спотовия пазар на ергоносители и метали, Какво ще се случи с борсите, като цените на акциите ва десетки водещи западни фирми са въз основа на достопа им до горива и метали в Русия. 40% от горивата Европа внася от Русия-с какво ще ги замени и на какви цени?
Ето това ме помолиха да те попитам, че на руснаците не им е ясно и непрекъснато треперят от статиите ти. На Путин хиперзвукова ракета му лели от страх даже
цитирай
4. notfun - ..здр, бате Венцо..хубаво е, че ми..
18.01.2022 22:27
обръщащ и на мен,малко внимание..след като..
приключите Сагата за Гочето, и неговите..братя, и сестри..
........
Венци, сигурно си прав , защитаваш си.'твоите хора'...
аз ,нямам мои хора, пиша критични материали,защото..ми пука...
като всяка, една майка, как, ще живеят, децата ми, в този.размирен Свят..
Времената, са ужасно сбъркани, и сложни, ние ,имахме..късмет,
да живеем, в Мир..лично, мен,не ме блазнят, и никога, не са ме блазнили
особено, мечтите, по голямо Богатство..аз съм Философ,Бохем, а Парите,заробват..човека, ограничават го..говорим в Духовен аспект, нали..

многоо пъти, споменавам,в моите пости, аз не желая, да потъвам в "подробности'..
на Колко километра,била разположена Руската защитна локация..или колко
и, какви.ХУБАВИ ракети, имали 'умните', надарени, и честни..русские люде
не мога , да приема и Американската агресивна външ, политика..
Приемам това, от Америка..
което е напредничаво, полезно, и достойно.Америка , не е само Война и ПАРИ..

Въпросът,който, ме вълнува..Е ,ЗАЩО, и КОЙ, има полза, от това..
ако, обърнеш внимание,ще намериш и моят отговор, БАНКЕРИте, даа.пиша го за
25 х..но, ти, заобикаляш точно този въпрос..,
/затова, и аз ,го наричам Геополитика. а не..локална, хулиганска разправа..

виж и предният ми пост / нали ме питаш,за Горивото, газта, Главният коз
на другарите..комунисто- либерали..)
вчера, поствах за Шейховете, които, спасяват Европа...

изобщо, аз пиша последователно, поне ,в моят График, но..
малко хора, разполагат,с такова време, и интереси..за да имат
търпение, да се вслушат, размислят, анализират..

благодаря ти, за хубавите и напоителни..коментари...
и, да не забравяме, че все пак..това, тук..е ХОБИ..нали..
хубава вечер, и поздрави на милата ти, Съпруга..
цитирай
5. planinitenabulgaria - Ако някой блогърка иска да се "посмее" Венци с нея, трябва не да го критикува, а да
19.01.2022 06:38
го похвали колоко е надарен природно, да му напочни, че е найстрашното машкарче в блога и т. н. Ако не, Радостинчето ще си класира. Тя е три години по-зряла от него, а той обича точно тази разлика.
цитирай
6. notfun - ...Коста, пак обърна..Temata...
19.01.2022 09:20

...бай Венци, има, многоо...тайни, симпатизантки..
защото, е родолюбив Балканец, и српски..катил ))
нещо, като онзи Воеводата Аркан..на Цеца...

женките,си падат...по таквиз Герои..
хитра стратегия, е..избрал, макар, и доста популистка..
сега ,е модно..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1919535
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031