2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Прочетен: 1427 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 11.02.2017 07:16
Като национален координатор на НД „РЕД“ се интересувам на проблемите в Сливен с каква ВОДА се захранва и къде отиват парите на потребителите, че да пият тази мръсна вода!
В средата на януари поисках информация от управителя на ВиК Сливен по ЗДОИ, има ли дружеството договорни отношения с Щилияна Василева.
В законовия четиринадесет дневен срок не ми беше отговорено. Това е мълчалив отказ и аз ще го оспоря в съда. Днес, на откритата приемна на ВиК видях Щилияна Василева, която представляваше дружеството.Назначават се хора, на които се плаща от нашите пари.
Защо господа журналисти пускате рекламни статии за Рашев, а никой не се интересува колко хора е назначил откакто е управител. Колко млади хора са напуснали дружеството, защото не издържат некомпетентното му ръководене?
В сайта на ВиК се качва информация, че водата е годна за пиене винаги след авария, Подвеждаща гражданите информация – използван е термина ЗАМЪТЕНА, не КАЛНА! "Водоснабдяване и Канализация - Сливен" ООД уведомява своите потребители, че е отстранена аварията. Подаваната вода отговаря на нормативните изисквания и е годна за пиене. За което силно се съмняваме............... "Водоснабдяване и Канализация - Сливен" ООД се извинява на своите потребители за причиненото неудобство. Не са направени изследвания за едни основни критерии за качеството на водата мътност и Alот тука смятам, че това е едно платено от някой изследване.
Уважаеми г-н управителю с това изречение ли се изчерпва отговорността и уважението към клиентите – потребители на предлаганата от Вас услуга, а те са всички граждани на община Сливен. С тези си действия дружеството на Вик Сливен прилагат не ефективно, некадърно управление на наличните ресурси и съоръжения . С тези подходи на подвеждаща информация , показват липса на уважение към потребителите от цяла община. Изводът, който може да бъде направен е, че не съществува никаква обвързаност между качество и цена. Очертава се парадоксална тенденция- колкото питейната вода става по-некачествена, толкова цената повече се повишава. Населението масово преминава към пиене на бутилирана минерална вода, а по-бедната и безработна част (която е основната част от населението) пие мръсната вода. Абонатите са лишени от защитата, която им се полага в качеството им на потребители, тъй като ЗЗППТ изключва от приложното си поле онези стоки и услуги, условията и редът за осъществяването, на които са уредени в друг нормативен акт! Призовавам всички нормално мислещи граждани да заведем съдебен иск срещу управниците на „ВиК” Сливен!!!
Да покажем как се умира за България!
Развитието на човечеството след Атлантид...